• Hooi,
    ik durf na de vakantie niet meer naar school.
    waarom? dat zal ik je vertellen.


    ik ga naar klas 2 en iedereen uit mijn klas zijn naar een andere klas gegaan. over heel de school is dat zo. ik zit nu in een klas met alleen maar huppeldozen[sorry voor degene onderons] sommige zijn aardig, maar deze? nee daar wil je niet bevriend mee worden.
    ik zit wel bij een vriendin in de klas, maar zij was in de 1e jaar ook elke dag ziek dus daar kan ik ook niet meer op vertrouwen. tot nu toe is zij nog maar 1x online geweest in heel de vakantie [ tot nu toe] en toen heeft ze geen eens hoi gezegt, ik begon tegen haar te praten, maar ze praat maar niet terug.

    voor de rest kan ik niet omgaan met de kinderen uit mijn nieuwe klas, er zit ook een jongen in die ik vorig jaar om zijn nek ben gevlogen. ik word ook gepest omdat ik fan ben van tokio hotel.
    ik word aan mijn haren getrokken en mijn boekentas ligt soms open en alle boeken op de grond.
    en ik ben bang, als ik 1 les bij hun zit, dat ik kapot ga en niet meer kan.
    ik wil niet meer naar school. ik ben er bang voor geworden, al dat pesten het word me te erg.
    me andere vriendinnen zitten in een andere klas

    Ik durf gewoon niet meer, kan iemand helpen?

    XxX Rashh


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    mijn achternicht heeft me ook bang proberen te maken door te zeggen dat als je fan bent dat je g
    halfdood geslagen word door de 6de jaars (ja ik zit op zo'n middenschool, da is 1ste en 2de jaar op een school en de rest op een andere, en ik ga nu naar het derde), zodat er geen enkele fan meer rondloopt. Ze peste je daar gewoon tot je geen fan meer bent!
    Gelukkig ken ik iemand op het vijfde jaar die nog fan is en die heeft verteld dat je gewoon niet aan iedereen moet vertellen dat je fan bent en vooral, GEEN T-SHIRTS EN BOEKENTASSEN dragen vn TH.

    Nuja, ik zal het wel overlevenxD


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    mijn achternicht heeft me ook bang proberen te maken door te zeggen dat als je fan bent dat je g
    halfdood geslagen word door de 6de jaars (ja ik zit op zo'n middenschool, da is 1ste en 2de jaar op een school en de rest op een andere, en ik ga nu naar het derde), zodat er geen enkele fan meer rondloopt. Ze peste je daar gewoon tot je geen fan meer bent!
    Gelukkig ken ik iemand op het vijfde jaar die nog fan is en die heeft verteld dat je gewoon niet aan iedereen moet vertellen dat je fan bent en vooral, GEEN T-SHIRTS EN BOEKENTASSEN dragen vn TH.

    Nuja, ik zal het wel overlevenxD


    ik ga juist wel met tokio hotel t-shirt naar school..

    alleen dan zeggen ze mooi t-shirt is teminste mooier dan jou zelf -.-'


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    mijn achternicht heeft me ook bang proberen te maken door te zeggen dat als je fan bent dat je g
    halfdood geslagen word door de 6de jaars (ja ik zit op zo'n middenschool, da is 1ste en 2de jaar op een school en de rest op een andere, en ik ga nu naar het derde), zodat er geen enkele fan meer rondloopt. Ze peste je daar gewoon tot je geen fan meer bent!
    Gelukkig ken ik iemand op het vijfde jaar die nog fan is en die heeft verteld dat je gewoon niet aan iedereen moet vertellen dat je fan bent en vooral, GEEN T-SHIRTS EN BOEKENTASSEN dragen vn TH.

    Nuja, ik zal het wel overlevenxD


    Ik ben net van zoon school af nou toen hun hoorden dat ik fan was (door me bestevriendin) werd ik eerst gepest nee later gingen ze achter me hol aan lopen en deden ze net of ze ook fan waren :S

    (...)

    Ik ben net van zoon school af nou toen hun hoorden dat ik fan was (door me bestevriendin) werd ik eerst gepest nee later gingen ze achter me hol aan lopen en deden ze net of ze ook fan waren :S


    omg :S

    das echt stom XD

    maar weetje wat ik ga doen de 1e dag school ?

    spike armbanden om!! uhm.. dik opmaken[ doe ik al XD kan niet meer dikker XD] en dan gewoon mijn gothic broek aan doen en dan n___n naar schooltje toe

    en als ze irritant zijn sla ik gewoon met me spike armband of riem XD

    ja heb ik ene keer gedaan bij iemand echt lollig XD

    maar goed XD moest wel snel weg wezen want politie kwam er aan ¬¬


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    veel sterkte

    EmoCuppyCake

    Ik ga door JUIST hetzelfde als jij.
    Maar je moet nog even doorbijten.
    Als school uit is,
    dan is het allemaal voorbij.

    Ik weet dat wat jij meemaakt echt erg is,
    maar ik zal je eens vertellen wat mijn lief,
    Leni elke dag, ook buiten school meemaakt.
    Ik zal het Leni zélf laten typen.

    "De laatste dag school:
    Ik liep het klaslokaal uit en kreeg een schoen naar mijn hoofd gegooit. Ik negeer het en wandel gewoon verder.
    In de verte hoor ik nog 'he horen homos geen jongens als lief te hebben? kom eens hier leni! he ik praat tegen je!'
    Dan hoor ik in de verte het geroep van Tessa. 'Laat me los!'
    Dan ga ik meteen naar de jongens die me de hele tijd uitschelden anders doen ze Tessa pijn.
    Een van hen komt naar me toe en geeft me een klap recht in m'n gezicht.
    Ja daar gaat het weer... ik heb een bloedneus.
    De anderen komen nu ook en beginnen me overal waar ze bij kunnen te schoppen.
    As ze klaar zijn lig ik daar gewoon, half dood maar nog wakker, onder het bloed op de grond.

    De volgende dag:
    Ik kijk in de spiegel en wat zie ik? een helemaal kapot gezicht. En geloof me, dat is niet het enigste dat kapot is. Alles aan en in me is ook kapot. Auw mijn arm... He die is erg opgezwolle! Ik probeer mijn arm omhoog te trekken maar het lukt niet. Ik trek mijn mouw omhoog en zie dat het bot van mijn elboog een beetje uit mijn vel steekt.

    In het ziekenhuis:
    Mijn arm is dus gebroken. En Tessa ligt in een bed in een andere kamer omdat ze zo geschokeert was toen ze me eergistere zo op de grond zag liggen.
    Ze moet denk ik nog even bij komen.

    Leni."

    Hopelijk gebeurt dit nooit met jou, maar ik zeg: Bijt nog even door meissie, dat doet Leni nu al een hele tijd. =]
    Hopelijk word het beter voor je.

    xx
    Telisha

    EmoCuppyCake

    Ik ga door JUIST hetzelfde als jij.
    Maar je moet nog even doorbijten.
    Als school uit is,
    dan is het allemaal voorbij.

    Ik weet dat wat jij meemaakt echt erg is,
    maar ik zal je eens vertellen wat mijn lief,
    Leni elke dag, ook buiten school meemaakt.
    Ik zal het Leni zélf laten typen.

    "De laatste dag school:
    Ik liep het klaslokaal uit en kreeg een schoen naar mijn hoofd gegooit. Ik negeer het en wandel gewoon verder.
    In de verte hoor ik nog 'he horen homos geen jongens als lief te hebben? kom eens hier leni! he ik praat tegen je!'
    Dan hoor ik in de verte het geroep van Tessa. 'Laat me los!'
    Dan ga ik meteen naar de jongens die me de hele tijd uitschelden anders doen ze Tessa pijn.
    Een van hen komt naar me toe en geeft me een klap recht in m'n gezicht.
    Ja daar gaat het weer... ik heb een bloedneus.
    De anderen komen nu ook en beginnen me overal waar ze bij kunnen te schoppen.
    As ze klaar zijn lig ik daar gewoon, half dood maar nog wakker, onder het bloed op de grond.

    De volgende dag:
    Ik kijk in de spiegel en wat zie ik? een helemaal kapot gezicht. En geloof me, dat is niet het enigste dat kapot is. Alles aan en in me is ook kapot. Auw mijn arm... He die is erg opgezwolle! Ik probeer mijn arm omhoog te trekken maar het lukt niet. Ik trek mijn mouw omhoog en zie dat het bot van mijn elboog een beetje uit mijn vel steekt.

    In het ziekenhuis:
    Mijn arm is dus gebroken. En Tessa ligt in een bed in een andere kamer omdat ze zo geschokeert was toen ze me eergistere zo op de grond zag liggen.
    Ze moet denk ik nog even bij komen.

    Leni."

    Hopelijk gebeurt dit nooit met jou, maar ik zeg: Bijt nog even door meissie, dat doet Leni nu al een hele tijd. =]
    Hopelijk word het beter voor je.

    xx
    Telisha


    ooh echt erg :O

    sterkte (flower)

    ik ga bijna op vakantie dus daar ga ik dan van genieten en dan school, en dan hopen dat het goed gaat


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    negeer ze GWN ze zyn het zö niiet waard en mss moet je maar iis vn school vranderen daar kryg je dan mss niewe vrienden ??
    :S


    A. ikmisje.

    Zoek mensen bij jou op school die ook van tokio hotel fan zijnn k heb ook aantal bij ons op school en als ze bijv en TH t shirt aan hebben zegg dan cool t-shirt of zoo dan kun je met ze in contact komen en die kunnen je dan helppen ;) miss help het


    ...

    Praat er met je ouders over dat helpt wel eens;)
    Geef het door aan je (nieuwe) mentor en kan die er dan rekening mee houden hopen dat het lukt ;)
    Geef niet op laat zien dat je sterk ben en hopen dat ze je op een gegeven moment respecteren
    Ik zelf vind dat je niet iemands zijn uiterlijk moet letten miss is die gene van binnen wel een hardstik leuke persoon zoals jij ;) (K)


    You can't touch music but music touch you

    Praat er met je ouders over dat helpt wel eens;)
    Geef het door aan je (nieuwe) mentor en kan die er dan rekening mee houden hopen dat het lukt ;)
    Geef niet op laat zien dat je sterk ben en hopen dat ze je op een gegeven moment respecteren
    Ik zelf vind dat je niet iemands zijn uiterlijk moet letten miss is die gene van binnen wel een hardstik leuke persoon zoals jij ;) (K)


    heb al met me ouders gepraat enzo gelijk anar school gegaan maar school doet er danw at aan alleen het werkt nietze gaan maar door

    ik lief? Ghehe :$


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    ik zou met mijnn ouders gaan praten
    mischien kunnen ze jou in een andere klas plaatsen andere school? en als dat niet helpt zou ik gewoon lessen volgen en hun totaal negeren als je pauze hebt ofzo kun je best naar je vriendinnen toe gaan

    Ik zou de eerste dag gewoon proberen. Vind je het nog erg of eng? Zou ik met iemand gaan praten. Je mentor of directeur? Misschien mag je dan naar een andere klas? Ik weet het niet :$ Want ik ga ook naar de eerste en vind het ook wel een beetje eng.. Maar ik zou zoiets proberen..