• Ik wist al een tijdje dat ze dit nummer van Michael Jackson zouden gaan coveren, voor Haiti. En vandaag zag ik het resultaat, ik vind hem leuk! Er komen ook heel veel celebs in voor, hihi.
    1:05 voor het lied


    xoxo

    Ik vind het vreselijk, sorry ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Ik vind het vreselijk, sorry ;$

    Heb je hem helemaal geluisterd en niet gelijk weggezapt bij de stem van Justin Bieber? Haha. Grapje =D Nee, jou mening : D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2010 - 11:44 ]

    Ik vind het wel een goed resultaat.

    Cacharel schreef:
    (...)
    Heb je hem helemaal geluisterd en niet gelijk weggezapt bij de stem van Justin Bieber? Haha. Grapje =D Nee, jou mening : D

    Nee niet helemaal. Bij Justin Bieber ging ik gewoon 1 minuut vooruit. Maar toen vond ik het nog steeds niet mooi :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    (...)
    Nee niet helemaal. Bij Justin Bieber ging ik gewoon 1 minuut vooruit. Maar toen vond ik het nog steeds niet mooi :'D

    Haha, jou mening =D

    En toen kwamen Miley Cyrus en Enrique Iglesias wat kreunen in het liedje ;_;
    na, ik luister even verder :')

    Conspiracy schreef:
    En toen kwamen Miley Cyrus en Enrique Iglesias wat kreunen in het liedje ;_;
    na, ik luister even verder :')

    Haha er zit ook zo'n man in en die laat zn stem helemaal trillen, dat vindt ik nou weer niet mooi, haha. Zelfs Lil' wayne zit erin, dat had ik ergens niet verwacht... ;D

    Ik vind het wel cool ^^


    Life is hard and then we die

    Ik vind hem wel mooi, op de man die als een idioot zijn stem laat trillen na.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Ik vind hem wel mooi, op de man die als een idioot zijn stem laat trillen na.

    Ja, dat vondt ik ook al! Echt, dat verpest het nummer :X

    Ik vind het prachtig. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind het vooral mooi dat ze Michael Jackson's stuk zo gelaten hebben. Ik zou het toch jammer vinden als ze dat stuk aan iemand anders hadden gegeven. Ja dat vind ik wel mooi. Zo hoort het gewoon. <3 en verder kan het ermee door.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wie doen er eigenlijk allemaal mee? Ik had al heel wat mensen gezien die ik herken, maar lang niet allemaal.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Wie doen er eigenlijk allemaal mee? Ik had al heel wat mensen gezien die ik herken, maar lang niet allemaal.

    Michael Jackson,<3 Gheghe'maar die had je vast wel herkent. Je kan vast wel ergens en lijst vinden met alle artiesten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het stukje van Lil Wayne is sexy.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.