• Yes, I know. Rollentopic nummer zoveel. Maar ik zit vol met inspiratie en ik weet niet waar ik het moet steken.

    And the rest is history - Jasper Hale Cullen.
    Had ze na zijn dood een keus dan? Nee, ze dacht het niet. Haar verloofde was spoorloos verdwenen. Ze had geen andere keuze dan toch het feit te accepteren dat ze uitgehuwelijkt zou worden aan de ‘charmante’ jongeman uit Forks. Hoe was het ooit zover kunnen gaan? Had ze misschien niet genoeg van hem gehouden? Met een traan wreef ze met haar hand over de fotokader. De stoomtrein rammelde terwijl ze probeerde haar snikken te dempen in haar sjaal. Het was veel kouder in Forks dan in Texas. Op haar benen had ze kippenvel. Met haar kort jurkje kon het niet anders. Ze had zich niet goed voorbereid, ze had er de tijd niet voor gehad. Ze wist niet hoe lang ze op die trein had gezeten, maar het was lang genoeg om haar haarzelf moed in te spreken en toch af te stappen aan haar halte. Met een hutkoffer, die minder woog dan naar zijn normale gewicht, stapte ze zo langzaam mogelijk te trein uit. Haar verloofde stond haar op te wachten. Hij had er niet lelijk uitgezien, maar toch… Hij was het niet die ze liefhad.
    Johanna woont samen met haar oma in het miserabele Forks. Alles lijkt zijn normale gangetje te gaan, totdat de mysterieuze familie Cullen naar de stad verhuist... Johanna vindt op zolder ook het oude dagboek van haar grootmoeder. Wie is de 'hij' waarover ze constant schrijft?

    Rollen:
    - Beste vriend Johanna: zijn naam is in ieder geval al Jack.
    - Crush van Jack:
    - Crush van Jacob Black:
    - Meisje dat de hele tijd rond Edward hangt:
    - Verzin zelf maar wat :].

    Vragen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 14 en 16)
    Karakter: (noem op zijn minst 3 positieve en 3 negetieve eigenschappen)
    Hobby's:
    Foto:
    Extra: (een idee voor je peronage, iets waar ik rekening mee moet houden,...)

    Thankiesveryverymuch<3.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 23:49 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Naam: Frences Jones
    Leeftijd: 15 (tussen 14 en 16)
    Karakter; positief; is lief slim en behulpzaam,slechte; is snel berzorgd laat over zich heenlopen en voelt zich onzeker
    Hobby's: Dansen,Zingen,tekenen
    Foto: http://thumbs.dreamstime.com/thumb_160/1183299387jva2Mw.jpg
    Extra: is Beste vrienden met Jasper en Edward Cullen(een idee voor je peronage, iets waar ik rekening mee moet houden, ...)
    ik wil proberen crush jacob black

    - Meisje dat de hele tijd rond Edward hangt en verliefd is op hem duuh ^^

    Naam:Kim Von Vee
    Leeftijd:16
    Karakter: Lief, Verlegen, Behulpzaam, SNel verliefd, soms een beetje bitchy, en kan heel irri over komen.
    Hobby's: tekenen, uitgaan, lol maken, foto's maken, en schrijfen.
    Foto: KLIK
    Extra: Kan heel snel worden gekwetst, heeft heel veel meegemaakt en geeft zichzelf niet al te snel, ze gaat door het vuur voor haar vrienden, en kan Edward niet uit haar hoofd krijgen.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 16:52 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Naam: Tiffany Anne Stone.
    Leeftijd: (tussen 14 en 16) 15 jaar.
    Karakter: (noem op zijn minst 3 positieve en 3 negetieve eigenschappen), Heel erg koppig, naïf, heel snel verliefd, ochtendhumeur, bereid iedereen te helpen, lief, sociaal, heel erg grappig, kan arrogant/bot uit de hoek komen is te zien naar haar humeur, muzikaal, creatief.
    Hobby's: Piano spelen, fotografie, muziek/verhalen/gedichten schrijven, buiten in de natuur zijn, boswandelingen, muziek luisteren.
    Foto: http://saturdayx.deviantart.com/art/heartbreakerclothing-VI-88404578
    Extra: (een idee voor je peronage, iets waar ik rekening mee moet houden,...) Ze heeft erge bindingsangst maar toch word ze snel verliefd het blijft haar een raadsel. Voor de rest niets ..
    Rol : Maakt niet uit ; )

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 18:13 ]


    I found myself in Wonderland.

    Mag ik nog een rol invullen ? (A)


    I found myself in Wonderland.

    Giggle schreef:
    Mag ik nog een rol invullen ? (A)

    Sure :]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Kan ik mss ook een rol krijgen voor de vriendin van Paul ?:$


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    Kan ik mss ook een rol krijgen voor de vriendin van Paul ?:$

    Tuurlijk ^^ !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Vriendin Paul ^^
    Naam: Hazel Jon
    Leeftijd: (tussen 14 en 16) 15
    Karakter: (noem op zijn minst 3 positieve en 3 negetieve eigenschappen)
    Goede eigenschappen ;
    1.Lief 2.Eerlijk 3. Staat klaar voor bijna iedereen.

    Slechte eigenschappen ;
    1.Lui 2.Grof in de mond 3.Is vaak niet serieus als het moet 4.Slecht tegen verlies

    Hobby's: Tekenen,Muziek luisteren,Skate,Uitslapen,Zwemmen.
    Foto: http://www.thesunblog.com/frosting/ashlee_simpson_wentz_nc.jpg

    of ;

    http://img.osobnosti.cz/foto/kristin-kreuk/N201857-18413.jpg
    Extra: (een idee voor je peronage, iets waar ik rekening mee moet houden,...)
    Transformeerd op een avond die niet goed uitkomt(mag jij kiezen,kijk maar welke avond dat is :P),Is een beetje bevriend met Johanna maar kent haar niet zo goed omdat Hazel best wel verlegen is tegen over mensen die ze niet echt kent

    laat je hem weten als ik de rol heb?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: mysterieus meisje
    Naam: Sam Jokest
    Leeftijd: 15
    Karakter:slim, mega stel hersens, weet altijd een oplossing, bijdehand, weet het altijd het beste, koppig
    Hobby's: hardlopen door het bos
    Foto: sam jokest
    Extra: vriendje: Stan

    xxxxxxx


    Big girls cry when their hearts are breaking

    vriendin Embery (A)?

    Rol: vriendin embery
    Naam:Louise Hendriks
    Leeftijd: 16
    Karakter: Lief, Spontaan, behulpzaam.
    Ongeduldig, snel geirriteerd, is niet op haar mondje gevallen
    Hobby's: klif diving, lekker zonnen,buiten zijn en met vrienden rondhangen.
    Foto:Louise
    Extra: is een Lief teer meisje.
    Is dol op embery en dol op dieren.
    Heeft zwart lang haar en getinte huid.
    Stamt echt af van het 'wolvenras'
    Is al sinds ze klein is bevriend met jacob, sam, paul embery en de rest, maar heeft sinds kort een relatie met Embery.


    I solemny swear i am up to no good

    laat je wat weten :)?


    I solemny swear i am up to no good

    Rol:Crush van Jacob Black:
    Naam:Yasuko Yadokami
    Leeftijd: 14
    Karakter:Fantazierijk,Creatief,vriendelijk,soms te erg in zichzelf teruggetrokken,soms overmoedig,komt niet voor zichzelf op
    Hobby's:Tekenen,lezen,met jake rondhangen,Shoppen,muziek luisteren,Jeu de boules(al word dat in amerika niet veel gespeeld),zwemmen
    Foto:http://th00.deviantart.net/fs70/300W/f/2009/364/0/2/A_School_Girl__by_Mikeinel.jpg
    Extra: word door de Vreemt gekleurde ogen soms voor Vampier aangezien,wat haar nogal stoort.

    Magik??

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 18:40 ]


    stay Nyappy