• Ik kan er niet aan doen, maar ik vind het leuk als mensen ruzie maken en dan wil ik me er altijd mee bemoeien. But, dat probeer ik dan niet te doen, hoor. (a)

    Edit: Natuurlijk vind ik het niet leuk als mensen serieuze ruzie hebben ..

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 14:09 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Outrages schreef:
    Ons klein vechtersbaasje. ;D
    Haha, wanneer was da nu ook al weer dat ik zei dat ik zin had om ruzie te maken. Gij zo kei droog, ik ook. ;o
    Haha. (flower)

    Ja man. Hilarisch moment!


    Some people make the world special just by being in it

    ik haat ruzie echt verschrikkelijk ;o


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hahaha, jij bent niet de enige x'd
    Ookal is dat echt erg, ik vind het altijd zo vreselijk spijtig als ik zo'n big fight mis op Quizlet.
    Ik ben is 1 dag niet online en als ik weer kom is er vanalles veranderd enzo door een of andere ruzie.
    Maar ik vind het ook keispannend om een ruzie te volgen. Da's gewoon onze natuur waarschijnlijk. x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    Ligt eraan. Om belachelijke, aanstellerige ruzies kan ik wel lachen. Maar om serieuze waarbij je iemand kwijt kan raken niet. En waar ik me dan het meest aan irriteer bij dat soort is wanneer de ander het wel grappig vind, want dat toont gewoon dat die persoon je blijkbaar gewoon niet belangrijk vind


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Af en toe vind ik dat ook leuk :'D


    -

    Terrorist schreef:
    Ligt eraan. Om belachelijke, aanstellerige ruzies kan ik wel lachen. Maar om serieuze waarbij je iemand kwijt kan raken niet. En waar ik me dan het meest aan irriteer bij dat soort is wanneer de ander het wel grappig vind, want dat toont gewoon dat die persoon je blijkbaar gewoon niet belangrijk vind

    Ja, dat vind ik ook kut!


    Some people make the world special just by being in it

    Als ruzies serieus worden vind ik dat nooit leuk, tenzij het personen zijn aan wie ik een hekel heb. Op de een of andere manier vinden Nederlanders ruzies amusant, ik zal wel onder een steen gelegen hebben dan...


    No growth of the heart is ever a waste

    Crimineel schreef:
    Ik maak juist meestal ruzie, en ik vind het nog leuk ook meestal. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ruzie IS kut, maar ja, de attitude van de kinders is veranderd, en een cynische opmerking is tegenwoordig al je dood.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zaitsev schreef:
    Als ruzies serieus worden vind ik dat nooit leuk, tenzij het personen zijn aan wie ik een hekel heb. Op de een of andere manier vinden Nederlanders ruzies amusant, ik zal wel onder een steen gelegen hebben dan...

    Serieuze ruzies vind ik niet leuk...


    Some people make the world special just by being in it

    ligt er aan wie er ruzie heeft.zelf ruzie hebben is nie leuk maar andere als die ruzie hebben lig ik in een deuk


    "Ignite, my love. Ignite."

    Muahaha. Soms heb ik gewoon zin om ruzie te hebben =D.
    Ik ben raar.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind het meestal ook wel amusant :3 Gewoon nutteloze ruzie's dan.
    En wat die boven mij zegt:
    Meestal heb ik ook zin om ruzie te maken :'D EPIC FAIL

    [ bericht aangepast op 18 feb 2010 - 14:10 ]


    You move me ......... Kurt

    Ruzie's die er zijn zonder reden, vind ik soms wel leuk, ja.
    Maar serieuze ruzie's absoluut niet.


    Protège moi de mes désirs.

    Tsssss. Niet goed bezig hé.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)