• Voilaaaa

    hahahaa GOOO belg!!! x'D

    (...)Nee zwijg!Mag niet!Jij blij zijn! ik word eindelijk een beetje vrolijk x'D

    Oke dan :X Ik hou men mond wel :')


    Tanya is de beste.

    Zeg meisies, ik ga jullie verlate, kgaa naar mn bedje want Bill wacht xD

    (...)
    Ik mag jou ook XD


    Een Belg, een Hollander en een Duitser werken in een Arabisch land waar er strenge wetten heersen op alcoholgebruik. Omdat ze deze wetten steeds aan hun laars lappen vliegen ze uiteindelijk tegen de lamp en worden ze door de scherprechter veroordeelt tot elk 100 stokslagen in het openbaar. Om toch niet een te barbaarse indruk te wekken staat de scherprechter hen toe een wens te doen alvorens de straf voltrokken wordt. Eerst komt de Duitser aan bod en deze wenst een matje om over zijn rug te leggen. De stokslagen volgen en de Hollander denkt in zichzelf dat hij er toch beter aan doet om een matraske te vragen want af en toe hoort hij die Duitser toch eens piepen. De Hollander komt aan de beurt en met de matras op zijn rug voelt hij werkelijk niets van de meppen. Ineens schiet hij in een lach want hij denkt aan die Belg. "Die koekoek zal er zeker nooit aan denken om een matraske te vragen, ha ha ha !!!". Goed, de Hollander heeft zijn straf geincasseerd, volgt uiteindelijk dan de Belg. Aan de scherprechter moet ook hij zijn wens bekendmaken : "Als je wilt makker, kunt ge dan dien Hollander niet eens op mijne rug vastbinden ?"

    Whaa :'D


    Tanya is de beste.

    Zeg meisies, ik ga jullie verlate, kgaa naar mn bedje want Bill wacht xD

    Neee, jij blijft. :Y)


    Tanya is de beste.

    (...) Hihi, die kende ik al een beetje xD


    ken je deze??

    Een hollander en nen Belg zitten op nen boot niet echt plezant,... maar 't is al iets. en die boot die zinkt. Den hollander en den belg zwemmen zwemmen tot ze een eiland tegen komen. Op da eiland daar zit een opperhoofd en die zegt: "in de pan ermee". Den belg zegt: " kunnen we iet doen om niet in de pot te gaan ?" het opperhoofd zegt: "ja ge moet een opdracht doen". Den belg:"ja geef die opdrachten dan maar" en den hollander:"ja kom hier met die opdrachten" Het opperhoofd:"ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken" Den belg is als eerste weg en terug met 100 bosvruchten natuurlijk. Het opperhoofd tegen den belg: "steek nu die vruchten 1 voor 1 in u gat zonder te lachen" Den belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in zen gat maar bij de 100st bosvrucht schiet hij toch in de lach. Het oppehoofd:"hoofd eraf en in de pan ermee". Dan zegt iemand van het volk:"waarom hebt ge nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?" Belg:"ik zag den hollander aankomen me 100 kokosnoten


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Neee, jij blijft. :Y)
    Nhee ik ga slape & naar Bill toe xD

    Zeg meisies, ik ga jullie verlate, kgaa naar mn bedje want Bill wacht xD
    Ikke ook^^ Tom wacht =')

    Zeg meisies, ik ga jullie verlate, kgaa naar mn bedje want Bill wacht xD


    Bill moet dan langer wachten xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Jullie gaan me niet verlaten :'O


    Tanya is de beste.

    Dan word Charel boos, hééél BOOS =(


    Tanya is de beste.

    (...)

    ken je deze??

    Een hollander en nen Belg zitten op nen boot niet echt plezant,... maar 't is al iets. en die boot die zinkt. Den hollander en den belg zwemmen zwemmen tot ze een eiland tegen komen. Op da eiland daar zit een opperhoofd en die zegt: "in de pan ermee". Den belg zegt: " kunnen we iet doen om niet in de pot te gaan ?" het opperhoofd zegt: "ja ge moet een opdracht doen". Den belg:"ja geef die opdrachten dan maar" en den hollander:"ja kom hier met die opdrachten" Het opperhoofd:"ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken" Den belg is als eerste weg en terug met 100 bosvruchten natuurlijk. Het opperhoofd tegen den belg: "steek nu die vruchten 1 voor 1 in u gat zonder te lachen" Den belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in zen gat ma ar bij de 100st bosvrucht schiet hij toch in de lach. Het oppehoofd:"hoofd eraf en in de pan ermee". Dan zegt iemand van het volk:"waarom hebt ge nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?" Belg:"ik zag den hollander aankomen me 100 kokosnoten
    x'D

    (...)

    ken je deze??

    Een hollander en nen Belg zitten op nen boot niet echt plezant,... maar 't is al iets. en die boot die zinkt. Den hollander en den belg zwemmen zwemmen tot ze een eiland tegen komen. Op da eiland daar zit een opperhoofd en die zegt: "in de pan ermee". Den belg zegt: " kunnen we iet doen om niet in de pot te gaan ?" het opperhoofd zegt: "ja ge moet een opdracht doen". Den belg:"ja geef die opdrachten dan maar" en den hollander:"ja kom hier met die opdrachten" Het opperhoofd:"ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken" Den belg is als eerste weg en terug met 100 bosvruchten natuurlijk. Het opperhoofd tegen den belg: "steek nu die vruchten 1 voor 1 in u gat zonder te lachen" Den belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in zen gat maar bij de 100st bosvrucht schiet hij toch in de lach. Het oppehoofd:"hoofd eraf en in de pan ermee". Dan zegt iemand van het volk:"waarom hebt ge nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?" Belg:"ik zag den hollander aankomen me 100 kokosnoten
    HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hilaaaaaarisch!!!!!!!

    Jullie gaan me niet verlaten :'O


    Ik blifjt hier toch nog een tijdje XD


    death to the one at the end of the serenade.

    Dan word Charel boos, hééél BOOS =(
    Mag niet =O