• Voilaaaa

    Ok moppie in aantocht;

    hmmm ff denken

    er was een man en die zocht naar de 'perfecte' vrouw om 'perfecte' kinderen mee te krijgen. dus springt hij op zijn paard en gaat op weg. hij komt terecht op een boerderij, de boer heeft 3 dochters die zijn adem weg nemen, zo mooi zijn ze!
    de man vraagt aan de boer of hij met een van zijn dochters mag trouwen.
    boer:"ze zijn alledrie klaar voor het huwelijk, ga met hun alledrie uit en kies daaar je bruid uit" de man stemt in.

    de volgende dag komt de man bij de boer en zegt:" de eerste dochter was niet goed" boer:"hoezo?" man:"Wel... ze heeft een klein beetje, niet dat je het zag ofzo.. een beetje heel erge flaporen" de boer knikt en die avond gaat de man uti met de 2de dochter.

    volgende dag komt de man weer bij de boer en zegt:"de 2de was ook nie goed" boer:"hoezo??" man:"wel... ze heeft een klein beetje, niet dat je het ziet, een beetje heel erg kromme tenen" de boer knikt en die avond ging de man uit met de 3de dochter en die was wel perfect. diezelfde dag trouwde ze nog

    9 maanden later

    de man stormt de kraamkliniek binnen naar zijn eerstgeboren kindje, het is afgrijselijke n het zieligste persoontje op de wereld. kwaad gaat de man naar zijn schoonvader en vraagt een uitleg waarom het kind zo lelijk is en zijn ouders zo perfect mooi. waarop de boer antwoord:
    "Wel... ze was een beetje... niet dat je het zag ze was een beetje heel erg zwanger.. toen u haar ontmoette"

    Whaha xD


    Tanya is de beste.

    (...)
    Waarom we zijn er toch? :')

    omdat het topic ander saai gaat zijn xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Who Wants More Jokes???

    Ik ben een moppenkast xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Who Wants More Jokes???

    Ik ben een moppenkast xD
    MEeeeee, & kom je bij de Engerds of nie?? xD dan schrijf ik je op, we moete wel ng een jongesnnaam voor je vinde xD

    Who Wants More Jokes???

    Ik ben een moppenkast xD
    ik!ik!ik
    ik mag jou x'D

    hallo? iemand hier?

    hallo? iemand hier?
    Jhupp, ikke xD

    Oei, de rest slaapt precies D

    Jha, Ik half ><
    Nog steeds slechtgezind -.-


    Tanya is de beste.

    (...) Jhupp, ikke xD
    Waarom was je zooo stil o.O ik werd bang

    :( nie zijn!!

    Jha, Ik half ><
    Nog steeds slechtgezind -.-
    Nee zwijg!Mag niet!Jij blij zijn! ik word eindelijk een beetje vrolijk x'D

    (...)Waarom was je zooo stil o.O ik werd bang
    Het is oke nu, ik ben er, kwas ffe op een reactie aant.. Reagere xD

    (...)ik!ik!ik
    ik mag jou x'D

    Ik mag jou ook XD


    Een Belg, een Hollander en een Duitser werken in een Arabisch land waar er strenge wetten heersen op alcoholgebruik. Omdat ze deze wetten steeds aan hun laars lappen vliegen ze uiteindelijk tegen de lamp en worden ze door de scherprechter veroordeelt tot elk 100 stokslagen in het openbaar. Om toch niet een te barbaarse indruk te wekken staat de scherprechter hen toe een wens te doen alvorens de straf voltrokken wordt. Eerst komt de Duitser aan bod en deze wenst een matje om over zijn rug te leggen. De stokslagen volgen en de Hollander denkt in zichzelf dat hij er toch beter aan doet om een matraske te vragen want af en toe hoort hij die Duitser toch eens piepen. De Hollander komt aan de beurt en met de matras op zijn rug voelt hij werkelijk niets van de meppen. Ineens schiet hij in een lach want hij denkt aan die Belg. "Die koekoek zal er zeker nooit aan denken om een matraske te vragen, ha ha ha !!!". Goed, de Hollander heeft zijn straf geincasseerd, volgt uiteindelijk dan de Belg. Aan de scherprechter moet ook hij zijn wens bekendmaken : "Als je wilt makker, kunt ge dan dien Hollander niet eens op mijne rug vastbinden ?"


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Ik mag jou ook XD


    Een Belg, een Hollander en een Duitser werken in een Arabisch land waar er strenge wetten heersen op alcoholgebruik. Omdat ze deze wetten steeds aan hun laars lappen vliegen ze uiteindelijk tegen de lamp en worden ze door de scherprechter veroordeelt tot elk 100 stokslagen in het openbaar. Om toch niet een te barbaarse indruk te wekken staat de scherprechter hen toe een wens te doen alvorens de straf voltrokken wordt. Eerst komt de Duitser aan bod en deze wenst een matje om over zijn rug te leggen. De stokslagen volgen en de Hollander denkt in zichzelf dat hij er toch beter aan doet om een matraske te vragen want af en toe hoort hij die Duitser toch eens piepen. De Hollander komt aan de beurt en met de matras op zijn rug voelt hij werkelijk niets van de meppen. Ineens schiet hij in een lach want hij denkt aan die Belg. "Die koekoek zal er zeker nooit aan denken om een matraske te vragen, ha ha ha !!!". Goed, de Hollander heeft zijn straf geincasseerd, volgt uiteindelijk dan de Belg. Aan de scherprechter moet ook hij zijn wens bekendmaken : "Als je wilt makker, kunt ge dan dien Hollander niet eens op mijne rug vastbinden ?"
    Hihi, die kende ik al een beetje xD