• De stelling van vandaag luidt:
    Leerkrachten willen alleen hun geld verdienen, niet de kinderen iets bijleren

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Da's niet waar.
    In mijn school staan heel gemotiveerde leerkrachten, die je echt vooruit willen helpen in het leven.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dat is echt onzin, je wordt niet voor niets lera(a)r(es).


    Life is hard and then we die

    Dat hangt van de persoon zelf af. Dus ik kan hier niet echt op reageren.


    .

    Denk niet dat je veel moeite zal doen om te studeren voor dat beroep als je het niet wil worden, en als je er dik tegen je zin gaat staan. Dan zouden ze wel iets anders zoeken, waarvoor je niet hoeft te studeren enzo...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    nee want wij zeggen dat vaak dat ze zich niet moete haaste dat ze toch hun geld krijge op het einde van de dag

    dan zeggen ze over het studieplan enzo
    en met probelemen kunnen we ook altijd terecht dus ik vind dat ze zkr hun werk doen voor hun schramele loontj


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Sid schreef:
    Da's niet waar.
    In mijn school staan heel gemotiveerde leerkrachten, die je echt vooruit willen helpen in het leven.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Dat hangt van de leerkracht af. Je hebt toch mensen... :S:S:X:X
    Xoxo <33


    Simple, but effective.

    sommige... helaas maar de ander zijn super goed (Y) GO LERAREN DIE ECHT KUNNEN LES GEVEN =D


    you were born original don't die as a copy

    BlackxRoses schreef:
    Dat hangt van de persoon zelf af. Dus ik kan hier niet echt op reageren.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Oneens.
    Leraren krijgen sowieso niet veel betaald, dus als ze dan ook nog voor kinderen (die ze niet eens leuk vinden) les moeten gaan geven, denk ik dan toch dat ze een andere baan moeten gaan zoeken.
    Ik ken hele leuke leraren, die je echt willen helpen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    xXShinXxMexX schreef:
    Dat hangt van de leerkracht af. Je hebt toch mensen... :S:S:X:X
    Xoxo <33


    I'm a little bit lost without you <3

    Dat ligt eraan. Elke leraar/lerares is anders. Sommigen hebben de baan omdat ze de kinderen écht iets willen leren. Anderen kan het niks schelen, en willen alleen hun geld hebben.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sommige heb ik het gevoel van wel, maar ik heb echt heel veel docenten die me ook echt verder willen helpen en met problemen bij hun vak mij daarin gaan helpen!

    Hangt dus een beetje van de persoon zelf af ;) Meestal niet, dus ik ben het met de stelling oneens


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    sommige leraren wel. sommige leraren niet.

    xx c


    blond,blauw ogen, 1.68

    Er zijn bij mij op school wel wat leraren waarbij ik het gevoel heb dat het ze eigenlijk niks boeit, maar er zijn er ook genoeg die wel echt goed lesgeven en waarbij je kan zien dat ze hun beroep leuk vinden.

    dus ik ben het met de stelling oneens


    Snape Snape Severus Snape Dumbledore!