• De stelling van vandaag luidt:
    Leerkrachten willen alleen hun geld verdienen, niet de kinderen iets bijleren

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dealer schreef:
    Oneens.
    Leraren krijgen sowieso niet veel betaald, dus als ze dan ook nog voor kinderen (die ze niet eens leuk vinden) les moeten gaan geven, denk ik dan toch dat ze een andere baan moeten gaan zoeken.
    Ik ken hele leuke leraren, die je echt willen helpen.


    Only losers can act the way you do

    Sommige idd wel


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat is zohard niet waar. Tuurlijk willen ze kinderen wel iets leren, waarom zouden ze anders gekozen hebben voor leerkracht?


    Cowards die many times before their deaths.

    @ mijn school kan ik nog wel een paar leraren opnoemen.


    When you can live forever, what do you live for?

    Hangt af van leerkracht tot leerkracht.


    effort never betrays you

    Hangt af van de leraar maar de meeste willen je wel echt iets leren.

    Hangt er van af.
    Maar het is wel hun beroep om kinderen wat bij te leren dus ik denk dat dat toch wel hun doel is anders zouden ze niet veel jaar daarvoor naar school geweest zijn.
    Dus oneens.


    dress me, i'm your mannequin.

    BubbleBlower schreef:
    Hangt er van af.
    Maar het is wel hun beroep om kinderen wat bij te leren dus ik denk dat dat toch wel hun doel is anders zouden ze niet veel jaar daarvoor naar school geweest zijn (om dat beroep te leren).
    Dus oneens.


    dress me, i'm your mannequin.

    de uitzondering ; mijn klastitularis bijvoorbeeld wel, maar een heleboel van mijn andere leerkrachten zijn echt super!


    Fooled ya!

    Waarom zouden ze dan in godsnaam leraar worden.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat betreft mijn basisschool klopt dat wel. Nu, op de middelbare school geven echt mensen les om kinderen wat bij te brengen.


    Proud.

    Oneens, al mijn leraren zijn érg gemotiveerd om les te geven en vinden het fijn om aan kinderen les te geven, niet voor het geld.

    Niet alle leraren zijn zo. Natuurlijk zijn er wel enkele.

    Hangt er van af.
    Mijn leerkracht Engels natuurlijk doet het alleen maar voor 't geld. Dat zei ze zelf. Ik citeer: "Jytte, ik zit hier niet voor mijn plezier! Dus als je vragen hebt vraag je die maar aan mij. Daar word ik voor betaald, niet Annelies."
    Dus soms wel, soms niet.

    Neeeee!!

    Ik wil een lerares worden!
    En niet voor het geld (N)


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi