• De stelling van vandaag luidt:
    Leerkrachten willen alleen hun geld verdienen, niet de kinderen iets bijleren

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, mijn leerkrachten zijn zeer gemotiveerd en denken volgens mij nog niet eens aan hun loon.Haha : D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    En trouwens, leraar verdient niet goed hoor. Als ze echt alleen op geld uit waren dan hadden ze wel wat anders gedaan.


    Life is hard and then we die

    sommige wel sommige niet. al denk iki dat degene van wie ik laatst les heb gekrege het toch wel een beetj voor het geld doet... want wie wil er nu vrijwillig geschiedenis geven?!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    nee de meesten leerkrachten willen ook de kinderen iets leren


    michael joseph jackson

    xXShinXxMexX schreef:
    Dat hangt van de leerkracht af. Je hebt toch mensen... :S:S:X:X
    Xoxo <33


    Neon naui jeonbuya.

    Als je geld wil verdienen, dan moet je maar economie gaan studeren en niet voor leerkracht.
    Niet mee eens.


    Where there is a sea there are pirates...

    Neeeen


    Stop existing and start living.

    Oke behalve meneer Hemmer dan. :P


    Stop existing and start living.

    hangt van de persoon zelf af. ik heb leraren die echt boeien en vanvoor in de klas heel gemotiveerd staan te vertellen, maar dan heb ik er ook die zeggen : maak dat in je boek, haal een verbetersleutel, en dat terwijl ze zelf helemaal niets doen.

    Sommige wel, sommige niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sommige leerkrachten worden het misschien wel beu na een tijdje, maar ik heb een paar leerkrachten waarvan ik zeker weet dat ze ons echt graag hebben en dat ze ons echt iets proberen bij te leren.


    Never run out of reasons to smile...

    SasjaDG schreef:
    Sommige heb ik het gevoel van wel, maar ik heb echt heel veel docenten die me ook echt verder willen helpen en met problemen bij hun vak mij daarin gaan helpen!

    Hangt dus een beetje van de persoon zelf af ;) Meestal niet, dus ik ben het met de stelling oneens


    ben het eens met haar


    just be yourself and live your own life

    Je hebt leerkrachten die enkel hun uren komen kloppen en niks met hun leerlingen te maken willen hebben, maar je hebt ook heel goede leerkrachten die met hart en ziel lesgeven
    Gedeeltelijk oneens dus


    Just a simple "I love you" (:

    BlackxRoses schreef:
    Dat hangt van de persoon zelf af. Dus ik kan hier niet echt op reageren.


    None but ourselves can free our minds.

    En Jeuring die de dagen naar zijn pensioen telt. Wat een slechte leraar.


    Stop existing and start living.