• Hey allemaal (:

    Ben ik dit jaar in contact gekomen met een leuke jongen die even oud is als mij. We chatten veel met elkaar en op school praten we ook af en toe.Nu blijkt dat hij 500 meter van mij af woont! Fijn natuurlijk, behalve als je zo'n ouders als mij hebt...
    Hij vraagt me dikwijls om eens af te komen. Als ik dan aan mijn ouders vraag of ik even naar hem toe mag, dan zeggen ze 'Nee'.
    Waarom? Wel, het is een jongen -.-
    Ik haat mijn ouders op zo'n momenten! Komen ze uit de oertijd of zo? Hoe ouderwets kan je zijn? Kan ik al niet meer bevriend zijn met een jongen?
    Dus nu verbieden ze mij om naar hem toe te gaan.


    Wie heeft ook ouders die flippen als je zegt dat je naar een jongen gaat?

    Of heeft er iemand een idee/tip waardoor ik wél naar hem toe zou mogen? Want ik vind hem echt wel leuk en zou hem graag willen blijven zien (:


    xje


    If we had not a soul, music would have created it.

    Zeg dat je naar een vriendin gaat en ga dan naar hem toe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zeg dat je met een vriendin ergens heen gaat (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Scarecrow schreef:
    Zeg dat je naar een vriendin gaat en ga dan naar hem toe.

    Idd ;x.


    None but ourselves can free our minds.

    Heb ik ook al over nagedacht om zo'n smoes te gebruiken. Maar ten eerste heb ik geen vriendin die evendicht in de buurt woont (ben ik minstens een half uur met de fiets onderweg naar mijn dichtsbijzijnde vriendin) + ik weet niet of ik het wel kan volhouden om steeds te blijven liegen ;s


    If we had not a soul, music would have created it.

    Laat hem naar jou toekomen.


    We can only learn to love by loving.

    Vandaal schreef:
    Laat hem naar jou toekomen.


    Ja, soms komt hij weleens naar mij. Maar weet je, dat is niet zo leuk. Ouders die om de tien minuten iets komen vragen/zeggen (al gaat het maar om de belachelijkste dingen), gewoon om te zien wat we aan het doen zijn. Pff, ik stuur mijn ouders ooit nog in therapie (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    thegirl schreef:
    (...)

    Ja, soms komt hij weleens naar mij. Maar weet je, dat is niet zo leuk. Ouders die om de tien minuten iets komen vragen/zeggen (al gaat het maar om de belachelijkste dingen), gewoon om te zien wat we aan het doen zijn. Pff, ik stuur mijn ouders ooit nog in therapie (':
    Dan ga je ergens met hem heen, naar de stad fz?


    We can only learn to love by loving.

    Vandaal schreef:
    (...) Dan ga je ergens met hem heen, naar de stad fz?

    Nog niet aan gedacht zelfs, da's een goed idee! Dankjewel! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik. zeker weten! maar het gaat niet om mijn vriendje , maar om het feit dat ik niet genoeg leer voor school ;s echt ik leef in een soort gevangenis , iedereen van mijn klas vindt het :s


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    ik. zeker weten! maar het gaat niet om mijn vriendje , maar om het feit dat ik niet genoeg leer voor school ;s echt ik leef in een soort gevangenis , iedereen van mijn klas vindt het :s


    Naar vriendinnen mag ik zogoedals zoveel gaan als ik wil. Maar als ze horen dat ik naar een jongen ga... olaaa (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Als je het niet te erg opvat, maar je ouders lijken mij echt zo strontvervelend. En al helemaal dat ze er geen reden voor hebben ;s.
    Maar spreek inderdaad gewoon met hem af na schooltijd.


    it's so empty living behind these castle walls

    Scarecrow schreef:
    Zeg dat je naar een vriendin gaat en ga dan naar hem toe.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    BOUM schreef:
    Als je het niet te erg opvat, maar je ouders lijken mij echt zo strontvervelend. En al helemaal dat ze er geen reden voor hebben ;s.
    Maar spreek inderdaad gewoon met hem af na schooltijd.

    Je hebt zeker gelijk hoor. Ik bedoel; ik heb echt leuke, lieve ouders, maar als het op zo'n onderwerp aankomt zijn ze inderdaad strontvervelend! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    thegirl schreef:
    (...)
    Je hebt zeker gelijk hoor. Ik bedoel; ik heb echt leuke, lieve ouders, maar als het op zo'n onderwerp aankomt zijn ze inderdaad strontvervelend! (:
    Die van mij zijn ook heel erg. En dan vooral mijn vader. 'Iris.. -en dan kijkt hij me aan met zo'n blik- .. heb je al gezoend? Iris.. .. heb je al een vriendje?' En dat gezeik heb ik al maanden aan mijn hoofd. Ik word er gek van ;s
    Verder zijn ze wel chill
    :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    BOUM schreef:
    (...)Die van mij zijn ook heel erg. En dan vooral mijn vader. 'Iris.. -en dan kijkt hij me aan met zo'n blik- .. heb je al gezoend? Iris.. .. heb je al een vriendje?' En dat gezeik heb ik al maanden aan mijn hoofd. Ik word er gek van ;s
    Verder zijn ze wel chill
    :Y)

    Mijn papa zou flippen als die hoort dat ik gezoend heb. (': Het is eigenlijk vooral van mijn papa dat ik niet naar die jongen mag gaan.
    Mijn mama daarentegen zit mij de hele tijd uit te horen of ik al een vriendje heb enzo. En ze zegt vaak; 'Toen ik jouw leeftijd had, had ik al veel liefjes verslonden, hoor!' Maar ik vind het niet bepaald leuk om met mijn mama daarover te praten. (':


    If we had not a soul, music would have created it.