• Ik had vanochtend alweer een clip van haar gezien, gelukkig had ik m'n ontbijt al op O
    Ze moet zich gewoon eens kleden naar haar leeftijd, en wat normaler 'dansen' -.-


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Echt een eng wijf >.<


    Mew <3

    srry hoor maar ze heeft wel ene mooi lichaam en moet ej perse 20 te zijn omdat te laten zien?:O

    kijk zonnige dingen gaan wat ver maar nog als zei het wilt mijn beste n als je het niks vind kijk er dan niet naar!!

    Maar ze ís geen twintig. Ik bedoel ze heeft een kind van kweetniethoeoud, maar dan mag je je ook best een beetje gedragen naar de leeftijd, óók voor je kinderen enz.
    Van een persoon van twintig hoef ik dit ook niet te zien weetje. Ze gaat echt veel te ver.


    Mew <3

    Waarom zou ze zich gedragen naar d'r leeftijd. Ze heeft een goed lichaam voor 50 jaar, waarom zou ze dat niet mogen laten zien? Als ze zich er fijn mee voelt....

    Nou... zich laten zien. Zoals ik al zei is ze gewoon vel over been [nouja, in haar geval spier] Ze is niet gezond bezig... vrienden enzo van haar hebben dat al bevestigd in verschillende bladen [ook al moet je die niet altijd geloven]
    En, mensen zeggen; MOet je maar niet naar haar kijken...
    DAmn, dat mens is een halve dag op TV... je kan er moeilijk naastkijken.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Madonna der ego is like huge.
    En der kleding trekt op niets, haar man moet haar niet meer en ze is the queen of rimpels.
    Lijkt me duidelijk zo ='D

    Dat vind ik nou ook. O_O'

    haha, nja idd xD ze kan nogwel goed zingen enzo en dat moet ze dan ook maar blijven doen als ze dat zelf wil, maar haar kleren gaan er toch soms echt wel over..
    maar eigenlijk is dat toch haar eigen keuze he, als ze zich daar goed bij voelt kunnen wij er weinig aan veranderen ..


    Beeeeeeeesje :-)

    haha, nja idd xD ze kan nogwel goed zingen enzo en dat moet ze dan ook maar blijven doen als ze dat zelf wil, maar haar kleren gaan er toch soms echt wel over..
    maar eigenlijk is dat toch haar eigen keuze he, als ze zich daar goed bij voelt kunnen wij er weinig aan veranderen ..


    Beeeeeeeesje :-)

    Coole naam heb je! :3 maareh, you're so right!

    Idd, ze is nu al 50, juk, ik zou me echt schamen als ik haar dochter was


    a figment of your imagination