• Bij deze even een algemeen topic over het concert van Tokio Hotel in Ahoy, 23-02-2010. Voordat het forum helemaal volgespamt wordt met topics hierover.

    Dus, vertel hier jou verhaal!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik baalde best wel heel erg dat ze maar één liedje in het Duits zongen...
    Buiten dat vond ik het wel een geweldige show. Die pakken waren vreemd, maar we zijn het zo'n beetje gewend nu van Bill.
    Het begin en het einde was echt mooi!


    Stem op de Partij voor Tokio Hotel!

    Het was awesome:D; Bills kleren waren idd een beetje te... apart:X
    Ik heb nu een vreselijk schorre stem:Y) En spierpijn omdat ik het niet gewend ben zo veel te springen:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Joselyne schreef:
    (...)
    Wat is er gebeurd dan?

    Zij speelde op 't voorste stuk van 't podium en om die TH-atributen nog niet te laten zien hing er dus een gordijn achter Only Seven Left. Maar die bassist maakte een rare beweging naar achter, waardoor zijn basgitaar in 't gordijn bleef hangen. En toen moest ie 'm eruit trekken en zat er een heel gat in dat gordijn. x'DD

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 12:24 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Zij speelde op 't voorste stuk van 't podium en om die TH-atributen nog niet te laten zien hing er dus een gordijn achter Only Seven Left. Maar die bassist maakte een rare beweging naar achter, waardoor zijn basgitaar in 't gordijn bleef hangen. En toen moest ie 'm eruit trekken en zat er een heel gat in dat gordijn. x'DD

    Haha geniaal!

    @Topic

    Wat was het eerste nummer en wat het laatste? :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Zij speelde op 't voorste stuk van 't podium en om die TH-atributen nog niet te laten zien hing er dus een gordijn achter Only Seven Left. Maar die bassist maakte een rare beweging naar achter, waardoor zijn basgitaar in 't gordijn bleef hangen. En toen moest ie 'm eruit trekken en zat er een heel gat in dat gordijn. x'DD


    Neejoh, dat is toch die schattige? haha.


    Smiling but close to tears.

    Decoy schreef:
    (...)
    Haha geniaal!

    @Topic

    Wat was het eerste nummer en wat het laatste? :Y)
    De eerste was Noise volgens mij en de laatste weet ik niet meer ;x


    when words fail, music speaks.

    GEWELDIG!!!
    _O__O__O__O__O_
    Nog een heleboel mooie foto's gemaakt (160) en natuurlijk ook van Bills kont.
    Alleen Bill klonk heel erg gay. Echt joh! Van: Haaaay I love you aaaaal everybodieee. :S
    Maar echt het was zó geweldig :3


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Zij speelde op 't voorste stuk van 't podium en om die TH-atributen nog niet te laten zien hing er dus een gordijn achter Only Seven Left. Maar die bassist maakte een rare beweging naar achter, waardoor zijn basgitaar in 't gordijn bleef hangen. En toen moest ie 'm eruit trekken en zat er een heel gat in dat gordijn. x'DD

    OMG Hinne hahahaha! Geniaal


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eerst konden Madena(blahblahblah) en ik niks zien omdat er zo'n lange knuppel voor ons stond. En hij wou niet weg. Uiteindelijk stond ik helemaaaaaal vooraan omdat ik iedereen had weggeduwd:X.

    Maar, 't concert was zooo superrgaaf! En die piano met die vlammen,dat was echt mooi! Ze zagen er allevier leuk uit. Bill een beetje dat je dacht van>> :8.
    Tom die lachte heel de tijd zo heel stout. Georg lachte oook wel maar die zag ik niet heel goed. En Gustav zag ik ook niet goed maar die stond heel de tijd met zn armen in de lucht.


    So far away..

    Wouw, khoop dat morge ook geweldig word :Y)


    Your Butt is Mine!

    Het was zoo geweldig!
    Het was mijn aller eerste concert :'dd
    bill zijn kleding was echt mega! Echt zo prachtig. Zo bill. En de show en stage waren echt .. awsomeness! Te cool! Oog contact gehad met bill, tom en 3x georg :'33 Love it!


    Behind every beautiful thing there's some kind of pain

    En bill zijn gezicht bij World Behind My Wall, hij vond het zo geweldig! Die lach, onbetaalbaar!


    Behind every beautiful thing there's some kind of pain

    Heeft er nog iemand foto's en filmpjes gemaakt die ik zou mogen zien? :Y)


    .

    ik vond het echt zo leuk! Ik stond echt heel dicht bij Tom ^^
    Haha, hij is nog steeds uber sexy! (yeah)
    En dat vuur, mijn gott ik hou er van ^^
    Ik vond de show echt super leuk!

    Edit
    Ik las net dat er duitse fans waren, maar er was zelfs een spaanse fan! Die was helemaal uit spanje gekomen o.o
    Like, wtf, wacht gewoon tot ze naar spanje ofzo komen ><
    Ik zou dat dus echt niet doen

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 14:11 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Het was super <3
    Stiekem heb ik er geen woorden voor. Maar damnn wat zag Tom er knap uit -vond ik-.


    Never look back, don't doubt tomorrow.