• Bij deze even een algemeen topic over het concert van Tokio Hotel in Ahoy, 23-02-2010. Voordat het forum helemaal volgespamt wordt met topics hierover.

    Dus, vertel hier jou verhaal!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Had Bill eigenlijk een hanenkam? Of was het plat?


    One Day you'll remember me...

    secretangel schreef:
    Had Bill eigenlijk een hanenkam? Of was het plat?
    Achterover gekamt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...) Achterover gekamt.

    yaay. ;3


    We'll never be as young as we are tonight

    secretangel schreef:
    Had Bill eigenlijk een hanenkam? Of was het plat?
    Hij had een new-kid kapsel xD


    Life is hard and then we die

    Trouwens bij Phantomrider vroeg hij of iedereen zn lichtjes, mobieltjes en camera's UIT wilde zetten, en toen kwam iedereen weer aankakken met zn lichtjes. :'D


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Trouwens bij Phantomrider vroeg hij of iedereen zn lichtjes, mobieltjes en camera's UIT wilde zetten, en toen kwam iedereen weer aankakken met zn lichtjes. :'D
    Haha echt he :P
    Ik had niet eens zo een lichtje :P


    Life is hard and then we die

    Willom schreef:
    Trouwens bij Phantomrider vroeg hij of iedereen zn lichtjes, mobieltjes en camera's UIT wilde zetten, en toen kwam iedereen weer aankakken met zn lichtjes. :'D


    Best wel stom


    One Day you'll remember me...

    Joselyne schreef:
    (...)
    Wat is er gebeurd dan?

    -late recatie-
    Nou, hij wilde zegmaar zijn bas rond zijn lichaam slingeren wjw?
    En toen bleef zn bas achter dat gordijn hangen, waar helemaal een gat in zat. :'D


    blame the bully.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Haha echt he :P
    Ik had niet eens zo een lichtje :P

    Ja, je zag Bill echt zo kijken met zo'n slap lachje. :'D
    Ik had er wel een, maar ik ging hem toen niet aandoen. 8D


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Trouwens bij Phantomrider vroeg hij of iedereen zn lichtjes, mobieltjes en camera's UIT wilde zetten, en toen kwam iedereen weer aankakken met zn lichtjes. :'D

    Haha. Ik verstond alleen maar 'out'. Maar ik had niet eens zo'n lichtje, en mijn camera zat veilig opgeborgen om mijn nek en mijn mobiel in mijn zak en ik had geen zin het te pakken :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Willom schreef:
    (...)
    -late recatie-
    Nou, hij wilde zegmaar zijn bas rond zijn lichaam slingeren wjw?
    En toen bleef zn bas achter dat gordijn hangen, waar helemaal een gat in zat. :'D
    Ik zat met Only Seven Left echt op een kutplek, dus ik heb dat helaas niet gezien. Anders had ik echt dubbel gelegen xD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zat met Only Seven Left echt op een kutplek, dus ik heb dat helaas niet gezien. Anders had ik echt dubbel gelegen xD

    Oh dude, ik vond Only Seven Left echt stom ghaha, ik heb de hele tijd staan kijken van 'wtf' En iedereen deed ook zo'n hartje met z'n hand, en ik als enige mn middelvinger ghaha x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zat met Only Seven Left echt op een kutplek, dus ik heb dat helaas niet gezien. Anders had ik echt dubbel gelegen xD

    Hahha, ja ik zat achteraan bij die vrije zitplekken, en kon het geweldig zien.
    Ik zat echt zo van, 'HAHA! FAAAAIL!'. Het was zo masterlijk. :'D


    blame the bully.

    Terrorist schreef:
    (...)
    Haha. Ik verstond alleen maar 'out'. Maar ik had niet eens zo'n lichtje, en mijn camera zat veilig opgeborgen om mijn nek en mijn mobiel in mijn zak en ik had geen zin het te pakken :3

    Billy will be proud. n_n
    -Die denkt nu dat Nederlanders een dom volk zijn.-


    blame the bully.

    Willom schreef:
    (...)
    Billy will be proud. n_n
    -Die denkt nu dat Nederlanders een dom volk zijn.-
    Nee, een eigenwijs volk.
    En hoe dan ook, alle TH-fans zouden hetzelfde hebben gedaan :P

    @Terrorist:
    ik vond Only Seven Left wel cool eigenlijk =O


    Life is hard and then we die