• Bij deze even een algemeen topic over het concert van Tokio Hotel in Ahoy, 23-02-2010. Voordat het forum helemaal volgespamt wordt met topics hierover.

    Dus, vertel hier jou verhaal!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het was echt geniaaaaaal <3. De fanactie met de lichtjes was echt geslaagd! Toen Bill naar onze vakken zwaaide was echt vet awesome. 't Leek wel alsof hij recht in mn ogen keek, en hij wees. ._.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Als Bill ff iets zei, was dat dan in het engels, of in het duits? (Laat het please engels zijn...)
    && Welk liedje was er dan in het duits??


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    Als Bill ff iets zei, was dat dan in het engels, of in het duits? (Laat het please engels zijn...)
    && Welk liedje was er dan in het duits??


    Hij zei alles in het engels. Voor zover ik het kon verstaan dan :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    hij praatte engels

    Ik was ontzettend teleurgesteld.


    Life is hard and then we die

    xjustxmyself schreef:
    Als Bill ff iets zei, was dat dan in het engels, of in het duits? (Laat het please engels zijn...)
    && Welk liedje was er dan in het duits??
    Humanoid was Duits, maar volgens mij was dat echt een foutje ofzo.


    Life is hard and then we die

    ^Waarom?


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Zijn er meer oude liedjes gespeeld of maar een paar oude liedjes? En de welke zijn er dan allemaal gespeeld ~qua oude (':

    PUKKELxDING schreef:
    Ik was ontzettend teleurgesteld.

    Hoezo?

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Hoezo?
    Omdat 'ie engels zong! Hij kan het gewoon niet. Hij gaat veel meer los als hij Duits zingt. Man, en ik kende ook echt al die Engelse liedjes niet, ik zat alles in het Duits mee te zingen.
    Damn echt waar.


    Life is hard and then we die

    Conspiracy schreef:
    Zijn er meer oude liedjes gespeeld of maar een paar oude liedjes? En de welke zijn er dan allemaal gespeeld ~qua oude (':

    - Monsoon (zong ie ook een stukkie in In your shadow)
    - Übers ende der Welt in het Engels
    - Break away
    ...
    zoiets?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Omdat 'ie engels zong! Hij kan het gewoon niet. Hij gaat veel meer los als hij Duits zingt. Man, en ik kende ook echt al die Engelse liedjes niet, ik zat alles in het Duits mee te zingen.
    Damn echt waar.

    Dat is dus precies de reden - of toch één van de redenen - waarom ik niet ben gegaan of ga (:

    Ik stond meer dan 4 uur in de rij.. En ik stond derde rij tijdens het concert. Er stonden meiden naast me die waren er om kwart over 7 en stonden op dezelfde plek als ik!

    Ik heb veel bekenden gezien. Heb Madena, Kirsten, Bo, Tara, Sonja, Maudy, enzovoort gezien. Omg, wat een geweldig concert!


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    T was egt zo gaaf
    ik stond heel dichtbij Georg :D

    PUKKELxDING schreef:
    (...)
    - Monsoon (zong ie ook een stukkie in In your shadow)
    - Übers ende der Welt in het Engels
    - Break away
    ...
    zoiets?


    Hij zong Monsoon een stukje in Screamin' :'D.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny