• Carmen en ik gingen gister winkelen in Arnhem, wij dachten: Yaay, leuk. Hier heb je vast wel een winkel waar wél leuke kleding hangt.

    Nou, wij zijn tot de conclusie gekomen dat het tegenwoordig een wedstrijd is wie zich het meest hoerig kleedt. Jezus christus, zelfs kleine kinderen doen er aan mee.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Aaaaaarnhem _O_ Daar kun je zó leuk winkelen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gewoon je eigen smaak kleding aan houden en niet z'n overdreve barbie worden.
    :'D.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    idd.
    dat haat ik zo.
    Wees gewoon lekker jezelf

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 13:18 ]


    behind very angel is a demon

    Hoeren ftw.


    I'm a little bit lost without you <3

    Zo ken ik er ook een hoop, ja.
    En dan ook nog arrogant en verwaand doen alsof ze alles zijn. Afknallen die handel (':


    your eyes are like stars in the night.

    Haal alles online zou ik zeggen, okee,, meisjes shoppen, maar online valt genoeg te vinden ^^ [/large-online b.v.]
    Of kom gewoon naar Enschede :'D


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan

    Xemnas schreef:
    Haal alles online zou ik zeggen, okee,, meisjes shoppen, maar online valt genoeg te vinden ^^ [/large-online b.v.]
    Of kom gewoon naar Enschede :'D


    Idd, op internet staan altijd wel leuke kleren. :3
    Het enige probleem is dan dat je het niet kunt passen.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 16:06 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik vind gewoon dat mensen die idiote kleren verbieden!

    Poseidon schreef:
    Zo ken ik er ook een hoop, ja.
    En dan ook nog arrogant en verwaand doen alsof ze alles zijn. Afknallen die handel (':

    Chaser schreef:
    Gewoon je eigen smaak kleding aan houden en niet z'n overdreve barbie worden.
    :'D.

    Als hun zich er goed bij voelen lekker laten D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nja als hun zo willen aankleden mogen ze het doen als ze alternatieve mensen maar gewoon alternatief laten vind ik het goed ;)


    All I Needed Was A Shoulder To Cry On

    Haha, klopt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Poseidon schreef:
    Zo ken ik er ook een hoop, ja.
    En dan ook nog arrogant en verwaand doen alsof ze alles zijn. Afknallen die handel (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Arnhem x.x.
    Ga dan naar Nijmegen xD.
    Maar je hebt wel gelijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.