• Ik zat net tijdens het avond eten aan tafel. En ik denk er al een tijdje aan om een piercing te nemen. En mijn vader vond het cool, en wist er al wel een beetje vanaf, en hij zei ook altijd dat het wel van hem mocht.
    Nou dus ik begon aan tafel maar een beetje over een piercing.

    Ik; Pap, van jou zou ik toch wel een piercing mogen?
    Pap; Tuurlijk, waar wil je hem hebben dan?
    Mam; Wat wil ze?
    Ik; Een piercing
    Mam; Nee

    Nou en toen ging ik eigenlijk een beetje discusieëren -dom ja-
    En toen kwam het er op neer dat piercings altijd bij een 'bepaald soort mensen' horen. En toen dacht ik echt van WTF ;o.
    En nou vind ik mijn moeder op dit moment echt een raar mens met vooroordelen.

    Maar terug naar de vraag; wat vinden jullie ouders van piercings enalles?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 19:15 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    M'n moeder heeft er een wat conservatievere houding tegenover dan ik, laat ik het zo zeggen.
    Ik ben alleen heel streng in het beoordelen voor mezelf of het iemand staat of niet. En in - let's say - acht van de tien gevallen vind ik het niet staan. Ik ben één van die acht :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze vinden het leuk tot op zekere hoogte.
    Ik heb nu twee lippiercings en ik zou er nog een neuspiercing bij mogen, maar dan mag ik niets meer in mijn gezicht (oren niet meegeteld) want dat vinden ze té.
    Dus ik mag mezelf overal piercen, zolang het niet te overdreven word. (Eigenlijk hou ik best wel van mijn ouders.)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn ouders vinden het over het algemeen wel mooi, maar het ligt eraan bij wie. Als ik een piercing neem in mijn gezicht zegt mijn vader dat hij me uit huis zet xd. Maar, nu wil ik een tongpiercing en die komt er toch wel ^^. En ik heb er over gepraat en gezegd dat ik het wil, dat ik er mee rond moet lopen en het mijn lichaam is.. en daar gaven ze me gelijk in, dus ik mag er nu wel één.. Maar dat is ook, omdat je die niet ziet de hele tijd.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Niet meer in mijn gezicht -kan ik me voorstellen- maar voor de rest mag het wel ookal neem ik nog een Labret -lip piercing maar dan scheef nog een- duss xD

    Ik heb al een lip piercing en ook een navelpiercing en in mijn oren en ik had een neuspiercing doe ik er soms nog in, en ik heb een stretch eeeeen ik had een indrustrail -ontsteking aan gekregen- maar die moest eruit dus dat is het

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 1:36 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Nja mijn ouders vinden al gauw iets "emo" laten we het daarop houden.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb een lippiercing nu, maar dat is alleen dankzij mijn vader. Toen ik het mijn moeder eerst vroeg was het 'Nee, mag niet want dan kan je later geen goede baan krijgen. En niemand wil dan met je omgaan blablabla' x-x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ons moeders zouden het zo goed met elkaar vindenxD_O_
    Bij mij juist hetzelfde ok ik zaag al om een piercings van m'n 8..dus ok dn was ikmss nog wel wat te jonge xD mr nu ben ik al veel ouder mr m'n ma vindt het gemeen. Op dat vlak heeft ze ook voordelen..tatoos,piercings vindt ze allemaal voor 'gemene' mensen --'
    van m'n pa mag ik wel 'n diamantje in m'n neus maar dt wil ik niet ik wil 1 zoals Tom mr daar is hij dn ook weer niet voor ai ai ai --
    heb m'n ma ondrtusn al zo ver grkgn dt ik 'n piercing mag voor m'n 18...niet dt ik dr echt ver mee kom wnt dan was ik dt sowieso al vanplan mr tis een begin:Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ze vinden het zelfverminking ;o


    Just a simple "I love you" (:

    Mijn moeder vond het verschrikkelijk toen ik besloot een piercing te laten zetten. Ze heeft me toen precies één dag genegeerd.


    History is not hatred.

    Ikheb een stretch ; men mama weet het en vind het maar niks, ze doet er alles aan dat ik em eruit zou doen,
    en men papa die vind het ook maar niks als hij het bij andere ziet . & hij heeft nog niet gezien dat ik er ook één heb. 'tis wel opletten dus ! ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    beide ouders zouden nooit willen dat ik eentje neem.
    'waar is dat voor nodig, je bent toch ook zo mooi?' antwoord dat precies van mijn moeder zou zijn.
    'WIE BEN JIJ? EN WAT HEB JE MET MIJN DOCHTER GEDAAN? Hallo, waarom zou je een piercing nodig hebben? slaat nergens op, en het is alleen maar lelijk, en het is niet voor mensen zoals jou, dus NEE!' het antwoord wat mijn vader zou zeggen....

    mijn moeder HAAT het :X

    ze vond het ook niet leuk toen ik op een dag thuis kwam met een lippiercing :X

    niet leuk is nog erg zacht uitgedrukt :X


    I solemny swear i am up to no good

    Van mijn ouders mag ik er wel een zolang het maar niet in mijn gezicht is.


    when words fail, music speaks.

    Mijn moeder zegt alleen dat ik er spijt van krijg en dat het voor ontstekingen zorgt. Ik luister naar haar want eigenlijk vind ik het ook niet waard XD


    "Let them eat cake!"

    Ze vinden sommige wel goed, ik heb namelijk een navel piercing en eentje boven in mijn oor (Helix?). Maar ik wil een lippiercing, maar dat mag ik niet =.=


    -