• Ik zat net tijdens het avond eten aan tafel. En ik denk er al een tijdje aan om een piercing te nemen. En mijn vader vond het cool, en wist er al wel een beetje vanaf, en hij zei ook altijd dat het wel van hem mocht.
    Nou dus ik begon aan tafel maar een beetje over een piercing.

    Ik; Pap, van jou zou ik toch wel een piercing mogen?
    Pap; Tuurlijk, waar wil je hem hebben dan?
    Mam; Wat wil ze?
    Ik; Een piercing
    Mam; Nee

    Nou en toen ging ik eigenlijk een beetje discusieëren -dom ja-
    En toen kwam het er op neer dat piercings altijd bij een 'bepaald soort mensen' horen. En toen dacht ik echt van WTF ;o.
    En nou vind ik mijn moeder op dit moment echt een raar mens met vooroordelen.

    Maar terug naar de vraag; wat vinden jullie ouders van piercings enalles?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 19:15 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik mag van mijn papa ook overal een piercing, van mijn mama niet. Like, eigenlijk wel. Maar nergens in mijn gezicht. Buiten oor natuurlijk, dat stelde ze vorige keer zelf voor O.o
    Een navelpiercing vind mijn mama wel mooi. Gelukkig, anders had ik er vast geen gemogen.


    Some people make the world special just by being in it

    ehm...
    ik ben vrij ruimdenkend maar..

    piercings vind ik echt een verneuking, excuus.
    daarbij, heb ik zoiets van; naja als je het leuk vind best.
    maar in het algemeen vind ik ook dat het bij een bepaald 'soort mens' hoort, hoe lullig het ook klinkt. ik ken ook zat mensen waar ik het niet van zou verwachten maar toch.. dan zie ik iemand en dan verwacht ik gewoon; oh die zal wel een tattoo of piercing hebben.

    naja, je moet zelf weten.



    ohja. en liever piercings dan tattoo's xd

    Ik mag een piercing. Over 7 jaar.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Mijn ouders vinden het allebei afschuwelijk. Persoonlijk vind ik dat ook niet mooi. Ik zou er nooit eentje laten zetten.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn ouders vinden dat ik dat zelf moet weten =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nou k heb nu al byna 2 jaar een tongpiercing die mog ik wel vn mn ouders ma nu laat ik vrijdag avond stiekem een lippiercing zetten want die mag ik dan weer niet mn moeder vind het "kamp" achtig¬¬


    Live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson <3

    mijn ouders zijn gescheiden en wonen beide niet in nederland meer
    woon nu bij me broer en hem maakt het niet zo veel uit hij was zelfs mee gegaan met me lippiercing

    hij is echt cool :]<3


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Mijn moeder heeft zelf een piercing. :')
    Mijn vader is er niet zo'n fan van, maar hij vindt het geen probleem als ik er één wil.


    Save me with your love tonight.

    myn ouders vinden het wel leuk x


    There's nothing like us.

    Ik mag gewoon een piercing ^^.
    alleen, mn vader doet er soms moeilijk over maarja. ik neem er tog een ^^ wedde dat hij het leuk gaat vinden,


    The magic will never end.

    ééntje kan geen kwaad, maar ik hoef niet met een hele ijzerwinkel af te komen (A)

    Mijn zus heeft een snakebite en ze mocht het eigenlijk niet T.T

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 19:06 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.