• Tegenover mijn huis in de flat woont sinds een klein halfjaartje een vrouw van ongeveer 40 op de 2e verdieping, ze keek hier altijd naar binnen en zat vet vaak voor het raam.
    Mijn moeder was maandag met onze hond aan het wandelen en toen deed die vrouw ineens het raam open en riep:Buurvrouw buurvrouw laat me niet in de steek, ik word mishandeld. ik heb honger en dorst' dus mijn moeder had de politie gebeld.

    En vannacht om 1 uur hoorde ik mijn moeder uit bed gaan en ik vroeg wat er was. Ze zei dat de overbuurvrouw in de hal was Najib(vriend van mijn zus) en Julia(mijn zus) waren al die tijd beneden en die hadden open gedaan. Had ze gezegd'Help me, ik heb een vrouw mishandeld(wss een oude vrouw die op de 1e verdieping woont=S) en ik ben gehandicapt' En toen liep ze zelf bij ons naar binnen en ging ze op de grond zitten(in de hal) en toen deed ze haar laarzen+sokken uit en wou ze haar blauwe plekken aan mijn zus laten zien. En ze zei tegen mijn zus dat mijn zus hoeren-ogen heeft 0.o en toen stond mijn moeder erbij en zei die vrouw'Zie haar daar staan dan in haar ochtendjas met haar armen over elkaar. Met je rijkdom en je hond en je paard(omdat ze mij wel eens in paardrijkleding heeft gezien=S). Altijd maar zwaaien naar mij(echt niet dusxd)'. En toen belde mijn moeder de politie en toen hadden ze haar meegenomen en toen ging mijn moeder om kwart voor 2 weer in bed. (Ik was al die tijd wakker maar had geen zin om naar beneden te gaan) En om tien voor
    2 ging de bel en toen besloot ik ook maar naar beneden te gaan. Stond daar zo'n politiemannetje om mijn zus+vriend van mijn zus+mijn moeder te verhoren of hoe dat heet XD echt vaag allemaal x]
    owjah, ze is dus niet helemaal goed in haar hoofd en de politie gaat haar naar zo'n instelling ofzo sturen of naar het ziekenhuis op zo'n speciale afdeling xd

    bedankt voor het lezen, ik moest dit even vertellen x]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 17:00 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Oké, eng o.o

    die vrouw is eng en vaag


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"