• Hoi,

    oke dit word het laatste spelletje die ik erop zet haha xd

    Dit spelletje zal misschien vast wel vaker ergens geweest zijn maar ook hier mag dit spelletje natuurlijk niet missen, het gaat als volgt:

    Ik zit nu op de troon, degene die na mij post moet proberen mij van de troon te krijgen door bijvoorbeeld te zeggen: "Pakt troon af en gaat er zelf op zitten".
    Maak er iets leuks van en bedenk originele dingen

    Ik begin alvast:

    Elise zit op de troon!

    Ik ga keihard zingen, zodat je gaat gillen. Daarna haal ik Justin Bieber, die ook vals zingt waardoor je wegrent. Nu zet ik Alex Gaskarth vast op de troon met supersecondelijm.


    SLOAN.

    slaat alex plat met een mega hamer en laat david boven op hem zitten ;d


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    schiet een voetbal tegen david's hoofd zodat hij eraf valt, en ik neem plaats


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ohooo :O

    gooit met waterballonnen en gaat erop zitten :)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Pakt waterpistool en spuit jou eraf. (duivel)
    Gaat er zelf op zitten =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ohnee
    reyon, we zetten David erop en gaan hem beschermen? (A)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga op David zijn schoot zitten nu zitten we er samen op:9~


    Everything is worse without music.

    Gooit een bal. 'pak de bal, David!' en jij rent natuurlijk achter hem aan. Ik ga erop zitten. (:


    wth.

    plakt de bal op davids hoofd, zodat hij altijd een bal heeft. Ik gooi jou eraf en zet david erop :D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik gooi met hagelsstenen zooo groot als een golfbal. hij heeft een hersen schudding en moet naar het ziekenhuis. nu zit de hagelstenen op de troon


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :O
    ik verplaats de troon naar het ziekenhuis, en ik schaf de bezoekersuren af, zodat niemand meer bij hem mag komen (duivel)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik breek in en steel de troon. Ik zet de troon op de hoogste boom ter wereld en laat een gek de wereld heersen (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik hak de boom om, troon valt neer maar is nog heel. Die gek heeft het helaas niet overleefd dus zet ik mijn teddybeer erop (krul)


    -

    Haalt een hondsdolle schoothond en laat hem los op de teddybeer.
    Helaas is de hondsdolle schoothond niet meer te temmen en gaat zelf op de troon zitten.


    I Lick The Gun When I'm Done, Cuz I Know That Revenge Is Sweet

    Laat een ei op het hoofd van de hond vallen, waardoor hij KO gaat en van troon afvalt, verbindt een worstje aan zijn staart (leuk voor als hij wakker woord(duivel)) en barricadeert de troon met eieren die uitkomen als je ze aanraakt en gaat op de troon zitten:)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 17:40 ]


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'