• Hoi,

    oke dit word het laatste spelletje die ik erop zet haha xd

    Dit spelletje zal misschien vast wel vaker ergens geweest zijn maar ook hier mag dit spelletje natuurlijk niet missen, het gaat als volgt:

    Ik zit nu op de troon, degene die na mij post moet proberen mij van de troon te krijgen door bijvoorbeeld te zeggen: "Pakt troon af en gaat er zelf op zitten".
    Maak er iets leuks van en bedenk originele dingen

    Ik begin alvast:

    Elise zit op de troon!

    Grrr,
    ik stuur een sumoworstelaar op je af en ga erop zitten


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    oei. Dan ga ik wel lopen (krul)
    Ik stuur Jeroen op je af,die er dan zelf op gaat zitten =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ach man
    ik jaag hem weg met het enge gezicht van Puyol
    en dan gaat casillas erop zitten


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik stuur Torres er op af,Casillas wordt verblind door de schoonheid van Torres xD

    En dan zet ik knorretje er op =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    dacht het niet!
    Ik stuur mijn leger van appels eropaf en ga er dan zelf op zitten met een appel leger om me heen!:Y)


    Don't dream your life, but live your dream!

    dan neem ik mijn peren leger mee
    en jaag je eraf en ik ga erop zitten


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Toevallig heb ik een leger Meloenen =)
    (die zijn lekker groot :Y))

    Ik zit nu op de troon!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    en ik heb een leger ananassen (duivel)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    en ik een leger komkommer en die komkomer gaat op de troon zitten xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik hak hem in stukjes en ik zet er mijn lerares NL op, want dan kan ze geen les meer geven.:Y)


    effort never betrays you

    gooit slijm op haar hooft. en zij rent gillend weg en zet deze smilie ---->(krul) er opxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik scheer die smiley zijn hoofd kaal en hij rent gillend weg. en nu zit deze smiley op de troon -> :9~ *evil laugh*

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 17:28 ]


    Everything is worse without music.

    ik lok de smilie weg met eten en zet deze


    >(duivel) smilie er op


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    duw de smiley eraf en ga zelf zitten


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    duw jouw er af en zet deze smilie---> (baby)er op


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor