• Mijn idee was, om een functie te maken voor groepen. Dus dat je bijv.: de Tokio Hotel groep hebt. Hier mag dan alles gepost worden over Tokio Hotel. (verhalen, quizen erover) Zo kan iedereen wat hij/zij leuk vind sneller vinden. Misschien is het ook wel een te moeilijk idee, maar het leek me leuk.


    "Let them eat cake!"

    UNCOMMON schreef:
    Lijkt mij ook wel leuk, maar ik weet niet of het haalbaar is.
    Want als TH er een krijgt, móét er ook een tc komen xd
    Dan moet er zeker weten voor andere users een van twilight komen, dan een van jb, en jb, en ga zo maar door.


    Dan is mijn idee ook, dat men er gewoon een kan aanmaken.


    "Let them eat cake!"

    Maar als iedereen er eentje mag aanmaken, wordt het zoiets als hyves, en krijg je ook groepen die je helemaal niet wilt op Quizlet. (Denk aan anti-groepen, iedereen moet elkaar toch respecteren?)


    it's so empty living behind these castle walls

    UNCOMMON schreef:
    Lijkt mij ook wel leuk, maar ik weet niet of het haalbaar is.
    Want als TH er een krijgt, móét er ook een tc komen xd
    Dan moet er zeker weten voor andere users een van twilight komen, dan een van jb, en jb, en ga zo maar door.

    Ja dat is wel handig;)

    Highmore schreef:
    (...)
    Nee, zoals dat bij FanFic is niet handig omdat er hier ook Non-Fiction word geschreven.

    Tegen.

    Edit: Als je bij zoeken de naam van je artiest intypt, krijg je ook genoeg. En dan heb je ook bij het Forum.


    we've only said goodbye with words

    TEGEN. straks heb je weer iets wat juist nergens bij past ofzo ?
    Of straks heb je een band ofzo, die er helemaal niet tussen staat, en moet er altijd maar dingen bijgemaakt worden.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 19:51 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Voor :'D

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 20:01 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen