• De stelling van vandaag luidt:
    Quizlet telt teveel crew leden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vendetta schreef:
    (...)

    Wel.
    Sowieso trekken jullie veel aandacht. Bij problemen moet dat ook wel, maar ik denk dat er heel veel mensen meteen dingen lezen van mensen met een kleurig naampje, en dat de echt goede schrijvers/schrijfsters dan nooit echt ontdekt zullen worden.
    En ten tweede is het discriminerend dat jullie wél een gekleurde naam hebben, en wij niet.
    Ik snap ook wel dat jullie een kleurtje nodig hebben om jullie te onderscheiden, daar niet van, maar het blijft discriminerend want waarom mogen jullie het wél.
    En wat Desolate zei ook, dat jullie nu 'beter' lijken.
    Nouja, oke, dat kun je zo denken ^^ Maar de werkelijke reden heb je zelf al verteld -> we moeten ons kunnen onderscheiden van de rest zodat, als er vragen zijn, of als men problemen heeft, diegene niet eerst een hele lijst hoeft af te zoeken voordat diegene een moderator, een béta-reader of een bemiddelaar heeft gevonden. En stel dat jullie wel van die kleurtjes konden hebben, dan werd het al helemaal een chaos.
    Het punt is, dit is een website vol met meisjes tussen de 12 en 16 jaar oud (grof genomen). Meisjes tussen de 12 en 16 jaar oud hebben wel eens het idee zich te moeten bewijzen als individu tegen hun vrienden. Dat gebeurt al in het echt, maar op internet gebeurt het soms nog in ergere vormen. Als wij in zo een geval geen duidelijke moderators hadden, dan zou Q een grote bende van scheldpartijen en ruzies worden.
    Dat is dus de reden waarom onze namen een kleur hebben.
    En wat je zei over het schrijf gedoe -> het feit dat zij meer lezers hebben ligt niet aan het feit dat zij zulke goeie schrijvers zijn, maar omdat hun naam toevallig rood of groen is. Dat klopt, geef ik je helemaal gelijk in, en daar irriteer ik me zelf ook aan. Maar je zult zien dat goeie schrijfsters niet altijd ontdekt kunnen worden. Er zijn ook mensen zonder kleurtjes op quizlet die veel lezers hebben, en er zijn ook mensen met een kleurtje die weinig lezers hebben. Het is een lot, het is wat men boeit. Vaak is dat alleen maar Cinema Bizarre, Tokio Hotel, Twilight, Justin Bieber etc.


    Life is hard and then we die

    ^ Over dat je meer lezers zou hebben als je een kleurtje hebt, ben ik het niet mee eens. Dat is totale onzin. Er is hier op het forum genoeg ruimte om reclame te maken voor je verhalen, en als je zoekt dan vind je de goede verhalen echt wel, ongeacht of die nou door een mod geschreven worden of niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    ^ Over dat je meer lezers zou hebben als je een kleurtje hebt, ben ik het niet mee eens. Dat is totale onzin. Er is hier op het forum genoeg ruimte om reclame te maken voor je verhalen, en als je zoekt dan vind je de goede verhalen echt wel, ongeacht of die nou door een mod geschreven worden of niet.
    Daar heb je ook wel gelijk in. Sinds ik een kleurtje heb, zijn mijn quizzen misschien meer gemaakt, maar mijn verhalen zijn nog altijd niet meer gelezen.


    Life is hard and then we die

    Suffer schreef:
    Beter teveel dan te weinig.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Moderators en bemiddelaars zijn goed. Maar die beta-readers vind ik er een beetje over gaan.


    your eyes are like stars in the night.

    Eens, maar ook wel weer oneens, ze zijn nodig maar zoveel vind ik sterk overdreven. Daarbij wordt ik gek van al die kleurtjes, dus aub kom niet met nog iets want dan krijg je nog meer kleurtjes :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Eens, wat de bemiddelaars betreft.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Eens, wat de bemiddelaars betreft.

    I agree.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Zaitsev schreef:
    Eens, wat de bemiddelaars betreft.


    I need you like a heart needs a beat

    Het misschien een zooi als er te weinig zijn maar de helft grijpt amper in >_>


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Er zijn volgens mij wel te veel bemiddelaars maar voor de rest zijn het er juist te weinig, vind ik. :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Suffer schreef:
    Beter teveel dan te weinig.


    Logisch =D


    you were born original don't die as a copy

    Poesiket schreef:
    Oneens, Ookal is er teveel, niet allemaal komen teglijk online :Y).


    ars moriendi

    Het zal hier er veel slechter uit hebben gezien, zonder hun.
    I (H) de crew


    A line is a dot that went for a walk.

    Suffer schreef:
    Beter teveel dan te weinig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.