• De stelling van vandaag luidt:
    Quizlet telt teveel crew leden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, nouja, is leuk toch ^^


    Life is hard and then we die

    mmh..
    nee ik vind van niet. =3
    ze zijn nooit allemaal tegelijk online, dus is het wel handig als er wat meer zijn, dan heb je bijna altijd wel dat er iemand online is. =3
    dus oneens.

    Suffer schreef:
    Beter teveel dan te weinig.


    Neon naui jeonbuya.

    Suffer schreef:
    Beter teveel dan te weinig.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Suffer schreef:
    Beter teveel dan te weinig.


    Happiness hit her like a train on a track

    BOUM schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel goed dat er zoveel moderators zijn. Zo blijft Quizlet overzichtelijk en gezellig.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Eens

    Nu lijkt het alsof wij allemaal serieus onderdrukt moeten worden en dat is eigenlijk helemaal niet zo. De meesten onder ons weten wat ze wel en niet mogen, en die kleurtjes zijn eigenlijk alleen maar discriminerend.

    Vendetta schreef:
    Eens

    Nu lijkt het alsof wij allemaal serieus onderdrukt moeten worden en dat is eigenlijk helemaal niet zo. De meesten onder ons weten wat ze wel en niet mogen, en die kleurtjes zijn eigenlijk alleen maar discriminerend.
    Oeh, die laatste vind ik interessant, leg uit?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oeh, die laatste vind ik interessant, leg uit?


    Ik denk dat ze bedoelt dat zij nu 'anders' lijken. Beter enzo.

    Ik ben het oneens met de stelling,
    Ik vind juist dat het helemaal anders moet. Maar ik ga me er niet mee bemoeien.x]


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze bedoelt dat zij nu 'anders' lijken. Beter enzo.

    Ik ben het oneens met de stelling,
    Ik vind juist dat het helemaal anders moet. Maar ik ga me er niet mee bemoeien.x]

    Suggesties zijn altijd welkom =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    (...)
    Suggesties zijn altijd welkom =)


    En waar moet ik ze dan plaatsen, ik bedoel, wat ík wil zeggen is misschien wat vervelend om dat zo in het openbaar te doen.x;


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    En waar moet ik ze dan plaatsen, ik bedoel, wat ík wil zeggen is misschien wat vervelend om dat zo in het openbaar te doen.x;

    Je kan een van ons een pb sturen als je het niet op het forum wilt zetten ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens, we zijn met precies genoeg.


    History is not hatred.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oeh, die laatste vind ik interessant, leg uit?


    Wel.
    Sowieso trekken jullie veel aandacht. Bij problemen moet dat ook wel, maar ik denk dat er heel veel mensen meteen dingen lezen van mensen met een kleurig naampje, en dat de echt goede schrijvers/schrijfsters dan nooit echt ontdekt zullen worden.
    En ten tweede is het discriminerend dat jullie wél een gekleurde naam hebben, en wij niet.
    Ik snap ook wel dat jullie een kleurtje nodig hebben om jullie te onderscheiden, daar niet van, maar het blijft discriminerend want waarom mogen jullie het wél.
    En wat Desolate zei ook, dat jullie nu 'beter' lijken.

    ^
    Je moet het eigenlijk zo zien. Ze hebben wel 'taken' die ze moeten verrichten, ze controleren of alles goed gaat en ze hebben een verantwoordelijkheid.
    Dus dan doen ze toch wel meer dan de normale users en dat is ook waarom ze wel een kleur mogen. Waarom heeft Rutger dan een kleur? Zo kan je het ook bekijken. Waarom mag hij het wel? Omdat hij de boel beheert en allerlei dingen regelt op de website. Zo moet je het ook met de moderators zien.


    Stem op de Partij voor Tokio Hotel!