• De stelling van vandaag luidt:
    Quizlet telt teveel crew leden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    MacGregor schreef:
    Ik vind het echt super! Want er komen al meer en meer leden bij op Quizlet en verhouding crewleden - leden moet evenredig blijven, dus is het juist heel goed dat er mensen zijn die hier voor alles zorgen en waarbij je terecht kunt als er iets is.
    Kortom: ik hou van ze. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Ik vind wel dat het er veel zijn, maar ik merk er sowieso heel weinig van. Ik zie ze als gewone users met een kleurtje :'D

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 16:43 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het onzin dat mensen zeggen dat mods/beta's/bemiddelaars meer lezers krijgen. Ik heb 5 verhalen volgens mij, en elk verhaal wordt door één of twee mensen gelezen.
    En echt hoor, er zijn heel wat 'normale' users die veel lezers hebben. Even zo snel opgenoemd: Vandaal, Terrorist..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Suffer schreef:
    Beter teveel dan te weinig.


    Helemaal mee eens


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Wat is dat nou weer voor een stelling?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    geen echte mening.. maar volges mij kan je er nooit teveel hebben..


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Jawel maar stiekem missen ze mij heel erg haha. -grapje-


    when words fail, music speaks.

    Nee maar soms raak ik wel in de war met die kleuren.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ja, eigenlijk wel.

    Zelf vind ik van niet, misschien is het bemiddelaar-aantal een beetje aan de hoge kant, maar ik weet niet hoe druk ze het hebben.
    En even over die reactie dat wij meer lezers hebben: ik weet niet hoe het bij de anderen zit, maar voor mij klopt dat echt niet. Ik maak één keer reclame op het forum en dan heb ik zo'n 25 lezers na een maand voor een nieuwe story, maar alleen mijn oude, afgelopen stories zijn 'vaak' gelezen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    oneens er kunnen er beter te veel zijn dan te weinig en met hun blijft het gezellig op quizlet

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 20:25 ]


    just be yourself and live your own life

    Het is wel tof, maar nu vind ik het best wel een beetje veel, om eerlijk te zijn..

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 20:28 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Toen ik bemiddelaar werd kreeg ik echt niet meer lezers. Ik heb gewoon dezelfde lezers als daarvoor :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    ik snap het nut van bemiddelaars niet zo goed mja :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dealer schreef:
    Ik vind het onzin dat mensen zeggen dat mods/beta's/bemiddelaars meer lezers krijgen. Ik heb 5 verhalen volgens mij, en elk verhaal wordt door één of twee mensen gelezen.
    En echt hoor, er zijn heel wat 'normale' users die veel lezers hebben. Even zo snel opgenoemd: Vandaal, Terrorist..

    Ik heb een verhaal online staat met maar twee abo's dus je hebt gelijk. ^^


    Let the Night embrace you