• nou de titel zegt het al..
    ook als je het niet op je profiel hebt staan??




    I go wherever you will go..

    Nein, want sommige mensen vinden het niet erg om reclame te krijgen, maar ik vind wel dat je dan even moet lezen op de persoon van reclame gediend is.


    Why don't you break my heart

    nee ik vind die regels zelfs dom! komaan iedereen die reclame haat is het zo moeilijk om gewoon die reclame te verwijderen of te negere??:8 ik deed het ook hoot gwn die reclame negeren en verder leven en hield me niet bezig met rutger lastig te valln of van die topics te mkn da je reclame haat--' srry is ni om hier ruzie ofzo te mkn ma da denk ik ervan


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nee ik vind die regels zelfs dom! komaan iedereen die reclame haat is het zo moeilijk om gewoon die reclame te verwijderen of te negere??:8 ik deed het ook hoot gwn die reclame negeren en verder leven en hield me niet bezig met rutger lastig te valln of van die topics te mkn da je reclame haat--' srry is ni om hier ruzie ofzo te mkn ma da denk ik ervan

    Jah ik vond da ook altijd ^^

    (...)
    Jah ik vond da ook altijd ^^

    (A) dankj


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Als je zelf hebt gevraagd of je het wilt zeggen dat er een nieuw deel van een verhaal is, dan maakt het niet uit. Maar als je gewoon bij iedereen gaat spammen dat je een verhaal bent begonnen, dan is het anders

    Nee ik meld het gewoon, ik heb het ook niet op mijn profiel staan, het is verboden en ik vind het irritant dus dan hebben ze maar pech. n_n


    blame the bully.

    Nee ik meld het gewoon, ik heb het ook niet op mijn profiel staan, het is verboden en ik vind het irritant dus dan hebben ze maar pech. n_n
    Bij mij het zelfde.


    Sweet dreams will come true.

    ik ben het met al die mensjes eens die nee zeggen

    Ik heb het altijd al debiel gevonden dat het nu niet meer mag :o
    als mensen nu in hun profiel zetten dat ze geen reclame willen, en er toch wordt geplaatst, dan vind i kdat je het moet melden, maar anders gewoon niet.
    Door al die recalme leerde ik juist nieuw en leuke quizzen kennen, en nu dus niet meer ._.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben het er eerlijk gezegd wèl mee eens. Ik vind het irritant. Ik heb in het begin heel lief [(A)] gevraagd of ze het niet meer wilden doen. Ze luisterden niet, en toen heb ik het op mijn profiel gezet. Als er dan toch van die kinderen waren, die niet luisterden, dan meld ik het wel, ze krijgen toch eerst een waarschuwing?
    en ik vind ook dat het wel goed is dat ze deze maatregelen hebben genomen. Wie het irritant vind maakt er gebruik van, hou je er niet van laat je het links liggen.


    In your Shadow i can Shine

    Ik heb nooit zin om op die knop te klikken .-.
    Ik heb zoiets van: dat doet iemand anders wel x'D

    k vind het ook niet zo leuk, z-alle té veel reclame is ook niet goed, maar anders dan worden je quizjes bijna niet gemaakt


    everything you imagined, and more...

    k vind het ook niet zo leuk, z-alle té veel reclame is ook niet goed, maar anders dan worden je quizjes bijna niet gemaakt

    Idd, en er zijn zoveel quizen, dat ik ook niet zomaar 1 willekeurig wil uitkiezen ofzo xD drm vind ik het jusit zo goed dat er zoiets als reclame bestond xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind het om eerlijk te zijn gwn dom dat je geen reclame meer mag maken.
    Al die TH quizletts zijn toch allemaal t zelfde, als je dan is origineel bent en iets begint waar wél leestekens in staan maakt niemand het omdat er allemaal van die ongeloofwaardige quizlets worden gemaakt.
    Ik vind niet dat het gemeld moet worden

    ...
    x


    Not every conversation is a fight to win. - Christina

    negeer die reclame gewoon, sorry maar ik vind het stom.
    ik kan toch ook die reclame negeren, en wie weet zit der wel wat leuks tussen :3