• Hoelang ben jij al fan van Tokio hotel?

    ik eind september 1 jaar.

    En nee ik ben geen monsoon wannebee want ik ben fan geworde toen een vriendin van mij (die ook een th-fan is) duitse liedjes liet horen van Tokio Hotel en het is met de duitse liedjes dat ik fan ben geworden.


    I need you like a heart needs a beat

    byna 3 jaar x3
    denk ik x3


    We can only learn to love by loving.

    2 jaar ongeveer... :)

    heej!
    ik ben nu ong. 1 jaar fan.
    maar helaas helaas, ben ik nog niet naar een concert geweest :( 4 maart, had ik geen kaartjes want toen was ik daar te laat mee, en 14 juni, was m'n moeder net geopereerd en was ze ook nog eens jarig, vandaar, maar als er weer een concert in nederlang komt, dan ga ik wel! :D

    x Debbie (K)


    Tears falling down because you break my heart...

    1 jaar en 2 maanden ongeveer :D


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    ik nu vandaag een jaar (heb het lekker gevierd (oei this nu een jaar 3 u 37
    min en zoveel sec :P


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    sinds Schrei in Duitsland uitkwam.. Dus ongeveer 3 jaar =D


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Al 2 jaar fan.
    Haast 2en een half jaar.

    ik ongeveer 1 jaar en 3 maanden. het eerste liedje wat ik hoorde was: Reden:)

    Ongeveer 1 jaar.

    Ik was in de winter op vakantie in Gran Canaria [eiland vlak bij Spanje/Afrika] & Daar hadden we een tv in ons appartement. Daar zat Duitse tv op; Viva live. Heel vaak kwam Tokio Hotel, maar toen kende ik ze nog niet. Totdat Rette mich me opviel. [Die was net uit, het was ook in 2006] Bill had een aparte stijl, en kon goed zingen. Omdat ik daarna niks meer van ze heb gehoord in Nederland, Ben ik gelijk meer opgaanzoeken met Monsoon. Ik herkende Gustav,Tom&Georg, later ook Bill. Zo ben ik dus fan geworden. Even denken, ik ben me er echt mee bezig gaan houden toen Monsoon net uitwas. Anderhalf jaar ofzo dus?


    -

    Ik wil even iets zeggen. Waarom worden sommige THfans door andere THfans Monsoonsletjes genoemnd als ze door Monsoon fan zijn geworden? Ik bedoel; als je door Schrei fan ben geworden zeg je ook niet; Schreisletje. -.-


    -

    Omdat de meiden die door monsoon fan zijn geworden vaak snel weer afhaken of enkel op Bill/Tom geilen.
    Like, ongeveer 70 % van de 'fans' die er toen bijkwamen is allang weer afgehaakt. Dat zijn dus monsoon sletten. Niet die nu nog fan zijn hoor.

    1 jaar (yeah)


    Take My Hand Take A Breath ...

    ik kwam er laatst achter dat ik toen ik 9 was develish luisterde. >_<
    ik ben dus al.. WOESH minstens 3jaar bijna 4jaar fan =D
    trots ook ^^

    Kwn xD nog ni zo lang denkik, denk kerstvakantie 2007-2008