• Hoelang ben jij al fan van Tokio hotel?

    ik eind september 1 jaar.

    En nee ik ben geen monsoon wannebee want ik ben fan geworde toen een vriendin van mij (die ook een th-fan is) duitse liedjes liet horen van Tokio Hotel en het is met de duitse liedjes dat ik fan ben geworden.


    I need you like a heart needs a beat

    t valt me trouwens wel op dat bijna alleen de kiddo's die meer dan 2/3 jaar fan zijn gek worden van t commercieele gedoe eromheen..

    Kort. Bij mij kende nog bijna niemand het, dus ik ook niet, tot ik Scream hoorde einde november 2007, I believe, en toen kwam ik erachter dat het toch wel heel geil was ^-^

    @LissaxKitty: Hee Je bent online! & [over dat commercieele] ik ook al trouwens >.<


    Mew <3

    pff...
    jonge dat is al een tijd gelede ongv. sinds schrei uit was en toen heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niks gehoord tot monsoon in het engels uitkwam enzo...


    Dead but delicious

    sinds monsoon op tmf was. heel toevallig. als er nooit reclame was geweest op het programma dat ik aan het kijken was en ik geen zapfobie had was ik nooit fan geworden bedenk ik me nu...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    sinds monsoon op tmf was. heel toevallig. als er nooit reclame was geweest op het programma dat ik aan het kijken was en ik geen zapfobie had was ik nooit fan geworden bedenk ik me nu...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ongeveer 3 Jaar ^^
    Ongeveer Van Toen Schrei Uitkwam... En dat was in 2005 dus ^^
    Ik weet niet meer plrecies welke datum ik er fan van ben geworden ^^