• Nadat Anouk / BK me vertelde over haar ontmoeting met de Nederlandse band MakeBelieve, was ik best wel nieuwsgierig. Na een keer hun muziek geluisterd te hebben, vond ik dat ze ook een keer richting België moeten!

    Na een gesprek met de drummer van MakeBelieve over MSN, hebben we afgesproken dat Anouk en ik een fanpage op Facebook zullen beheren om zo de fanbase (vooral in Belgie) te vergroten. Dan komen ze misschien wel hierheen! Zelf heeft hij nu ook een Officiële Facebookpagina voor zijn band aangemaakt.

    Nu hebben we natuurlijk leden voor onze fanpage nodig, anders haalt het niets uit.

    Dus, wil jij ons helpen om MakeBelieve naar België te krijgen? Ga dan naar DEZE pagina en word lid!

    Bloggos.

    Dankos. (cat)

    Edit
    We hebben een Netlog Brand aangevraagd, maar hij is nog niet goedgekeurd. Heb toch al even (geheel in hun website stijl) een skin gemaakt. Wat vinden jullie ervan? (Heb hem even in Photoshop nagemaakt, want de echte is natuurlijk allemaal met CSS codes.)

    Klikkie.


    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 11:32 ]

    Joselyne schreef:
    (...)
    Netlog misschien?

    Ja, waren we ook nog aan het denken, maar netlog is heel hard aan het verminderen qua populariteit. :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, waren we ook nog aan het denken, maar netlog is heel hard aan het verminderen qua populariteit. :'D

    Jah maar er zitten wel veel Belgen op ;) Naar ik weet tenminste


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    (...)
    Jah maar er zitten wel veel Belgen op ;) Naar ik weet tenminste

    Facebook ook nu. :'D 't is een beetje richten in het begin, dus als er veel leden zijn, kunnen we miss wel uitbreiden. :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Facebook ook nu. :'D 't is een beetje richten in het begin, dus als er veel leden zijn, kunnen we miss wel uitbreiden. :'D

    Vast wel =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    17 leden! Woo-Hoo! XD


    -

    Ik ga ze zien vrijdag, nanananana (:


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ga ze zien vrijdag, nanananana (:

    Ik ook =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik niet. :'DDD

    Prodigy schreef:
    Ik niet. :'DDD

    Aahw. Als jullie zo doorgaan komen ze echt wel een keer naar België =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    (...)
    Ik ook =D
    Dan ga ik jou ook zien vrijdag =D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ga ze zien vrijdag, nanananana (:

    Ik heb ze al 2 keer gezien, puhh! En heeeeeeeeeeeeeeeel misschien nog een keertje! :Y)


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dan ga ik jou ook zien vrijdag =D

    Jah want dat zei je al in dat topic over vrijdag =D Maar ik ben er pas laat, dus ik kom je wrs wel tegen bij de merch.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Prodigy schreef:
    Ik niet. :'DDD

    -hug-


    -

    Ik wou nog wel naar een optreden van hun - en Destine en OSL - met een vriendin, maar nou zijn ze hier in de buurt al geweest en ik heb geen idee waar ik nu heen zou kunnen :')

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 22:41 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Clockwise schreef:
    Ik wou nog wel naar een optreden van hun - en Destine en OSL - met een vriendin, maar nou zijn ze hier in de buurt al geweest en ik heb geen idee waar ik nu heen zou kunnen :')

    Zoek op hun site, er zijn nog een aantal shows. www.makebelieve.nl ;D


    -