• Nadat Anouk / BK me vertelde over haar ontmoeting met de Nederlandse band MakeBelieve, was ik best wel nieuwsgierig. Na een keer hun muziek geluisterd te hebben, vond ik dat ze ook een keer richting België moeten!

    Na een gesprek met de drummer van MakeBelieve over MSN, hebben we afgesproken dat Anouk en ik een fanpage op Facebook zullen beheren om zo de fanbase (vooral in Belgie) te vergroten. Dan komen ze misschien wel hierheen! Zelf heeft hij nu ook een Officiële Facebookpagina voor zijn band aangemaakt.

    Nu hebben we natuurlijk leden voor onze fanpage nodig, anders haalt het niets uit.

    Dus, wil jij ons helpen om MakeBelieve naar België te krijgen? Ga dan naar DEZE pagina en word lid!

    Bloggos.

    Dankos. (cat)

    Edit
    We hebben een Netlog Brand aangevraagd, maar hij is nog niet goedgekeurd. Heb toch al even (geheel in hun website stijl) een skin gemaakt. Wat vinden jullie ervan? (Heb hem even in Photoshop nagemaakt, want de echte is natuurlijk allemaal met CSS codes.)

    Klikkie.


    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 11:32 ]

    Weetje wat, als je mij wat links geeft & stuff, kan ik er waarschijnlijk voor zorgen dat het bij hun terecht komt ^^ [Ik heb wat connecties bij de P3, waar ze vrijdag optreden ^^]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Weetje wat, als je mij wat links geeft & stuff, kan ik er waarschijnlijk voor zorgen dat het bij hun terecht komt ^^ [Ik heb wat connecties bij de P3, waar ze vrijdag optreden ^^]

    Het is al in samenwerking met Pim, haha. :')

    PUKKELxDING schreef:
    Weetje wat, als je mij wat links geeft & stuff, kan ik er waarschijnlijk voor zorgen dat het bij hun terecht komt ^^ [Ik heb wat connecties bij de P3, waar ze vrijdag optreden ^^]

    De jongens weten hier al van, we hebben contact met hun drummer. Pim ;D


    -

    BK schreef:
    (...)
    De jongens weten hier al van, we hebben contact met hun drummer. Pim ;D
    Top, niets aan doen dus :D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Top, niets aan doen dus :D

    Maar toch bedankt, is heel lief van je! :'D

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Top, niets aan doen dus :D

    Wel bedankt voor het aanbod. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 19:48 ]


    -

    Zal ik ze de groetjes van jullie doen dan, haha?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Zal ik ze de groetjes van jullie doen dan, haha?

    Ja, isgoed. :Y)

    PUKKELxDING schreef:
    Zal ik ze de groetjes van jullie doen dan, haha?

    Hahaha, jaa :9~


    -

    Blog. (cat)

    Ik heb geen facebook.
    <3


    Simple, but effective.

    xXShinXxMexX schreef:
    Ik heb geen facebook.
    <3

    Toch bedankt. :Y)

    Ik ga lid worden, maar ben wel Nederlandse.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben lid.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ben lid geworden.
    MakeBelieve is gewoon geweldig. Pim en Joey zijn onwijs aardig - met de rest heb ik niet echt gepraat, behalve Marvin en hem wil ik slaan - en hun muziek is super <33


    I may not always be perfect, but I'll always try.