• De stelling van vandaag luidt:
    Dat sommige sterren pas respect krijgen als ze dood zijn, is raar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens. Zo raar vind ik het niet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Fortune schreef:
    Eens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mee eens.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    DarkPassion schreef:
    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik bedoel, Jackson is dood en nu zijn er programma's als 'Move like Michael Jackson'. Dat gaat me persoonlijk een beetje te ver. Helemaal omdat hij nu niet echt populair was toen hij nog leefde.

    Eens.


    Alis volat propriis.

    wel mee eens..


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Eens.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    DarkPassion schreef:
    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik bedoel, Jackson is dood en nu zijn er programma's als 'Move like Michael Jackson'. Dat gaat me persoonlijk een beetje te ver. Helemaal omdat hij nu niet echt populair was toen hij nog leefde.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Dat is niet altijd waar. (:
    Het kan zijn, dat ze dingen ontdekt hebben van die persoon, waardoor je respect krijgt en daarvoor had je geen respect voor die persoon.

    Dat sterren opeens weer heel populair worden omdat ze dood zijn is niet raar, want dat wordt gewoon enorm opgeblazen. Dat ze dan pas respect krijgen vind ik wel vreemd. Ik denk dat het er altijd al was geweest, maar dat het er na iemands dood pas uitkomt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Niet mee eens. Dat is nou eenmaal waar..


    Life is hard and then we die

    DarkPassion schreef:
    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik bedoel, Jackson is dood en nu zijn er programma's als 'Move like Michael Jackson'. Dat gaat me persoonlijk een beetje te ver. Helemaal omdat hij nu niet echt populair was toen hij nog leefde.


    your eyes are like stars in the night.

    ik vind het vooral jammer voor diegenen waarbij dat zo is.


    Fooled ya!

    Eigenlijk best raar zeker als je hoort wat voor dood ze zijn gestorven. Hoevelen werden populair nadat ze zichzelf een overdosis of dergelijke hadden toegediend?

    maar ja een mens is een vreemd wezen


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Het is niet raar, maar wel oneerlijk.


    You are the poetry Shakespeare was missing.