• De stelling van vandaag luidt:
    Dat sommige sterren pas respect krijgen als ze dood zijn, is raar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    mmh. ergens vind ik van wel ja =3

    klopt, maar toch is het in de meeste gevallen zo

    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik bedoel, Jackson is dood en nu zijn er programma's als 'Move like Michael Jackson'. Dat gaat me persoonlijk een beetje te ver. Helemaal omdat hij nu niet echt populair was toen hij nog leefde.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik bedoel, Jackson is dood en nu zijn er programma's als 'Move like Michael Jackson'. Dat gaat me persoonlijk een beetje te ver. Helemaal omdat hij nu niet echt populair was toen hij nog leefde.

    Ja, en nu is hij plots opeens de meest populaire in de geschiedenis. Dé King!
    Ze worden rijker en beroemder door hun dood. Maar in feite is dat met alles en iedereen zo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Eigenlijk wel, maar toch ook niet.
    Omdat de jeugd door de dood en ophef erom pas te weten komt wie de ster was en daarom dus ook pas door krijgen hoe geweldig hij of zij was.


    You move me ......... Kurt

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nou, raar is het eigenlijk niet meer. Er zijn veel meer sterren dood gegaan die na hun dood veel meer aandacht kregen/krijgen. Dus ik ben nu wel gewend dat sterren na hun dood veel meer aandacht krijgen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mee eens, want sommige sterren zijn niet gewaardeerd door de mensen, en als je hoort dat ze dood zijn is het opeens o zo zielig en gelijk (net als nu met michael Jackson) allemaal programma's uitzenden, herdenkingen houden enz. Vet irritant.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Whipple schreef:
    mmh. ergens vind ik van wel ja =3


    you were born original don't die as a copy

    DarkPassion schreef:
    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik bedoel, Jackson is dood en nu zijn er programma's als 'Move like Michael Jackson'. Dat gaat me persoonlijk een beetje te ver. Helemaal omdat hij nu niet echt populair was toen hij nog leefde.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Klopt.


    Just a simple "I love you" (:

    Ja.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    DarkPassion schreef:
    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik bedoel, Jackson is dood en nu zijn er programma's als 'Move like Michael Jackson'. Dat gaat me persoonlijk een beetje te ver. Helemaal omdat hij nu niet echt populair was toen hij nog leefde.

    Eens.


    Never run out of reasons to smile...