• Die enkel over zichzelf praten. Ik vind dat zó irritant. Maar dan krijg ik echt de neiging om ruzie met die mensen te zoeken.

    En nu heb ik dus een 'vriendin' die zo doet, dezelfde als in het 'lekker voor der'-topic. Ik kan haar niet uitstaan, ze vind zichzelf zó populair omdat ze met ons omgaat. Als wij iets vertellen, bijvoorbeeld over dates die we gehad hebben, gaat ze helemaal vertellen dat één of andere vakantievriend dat ook bij haar deed. En heel toevallig hebben al die jongens die dat deden bij haar geen hyves. Wij worden hier echt gek van :$ en daarom heb ik besloten dat ik geen vriendinnen meer met der wil zijn en dat ik dat waarschijnlijk morgen ga zeggen.
    wat aardig van me.

    kunnen jullie ook niet tegen irritante, alleen over zichzelf pratende mensen?


    We can only learn to love by loving.

    Ohmygod ik ben zó geweldig! Blabla.
    Nee grapje idd of fakers ofzo (nerd).


    when words fail, music speaks.

    Jaa
    zon kind bij mij op school praat de hele dag over dr pijntjes, echt irritaaant.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja 1 persoon,mijn hele vriendenkring heeft ruzie met haar maar ik ga haar denk ik morgen slaan.
    Want ze heeft mijn diepste geheim doorverteld aan iemand..


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Terrorist schreef:
    Ik praat soms ook opeens over mezelf maar dat komt doordat ik soms niet weet wat te zeggen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    jup, het ene moment is ze best aardig enzo, en kan je echt met haar lachen maar het andere moment is ze echt vervelend..


    Never forget the things that make you smile

    dat is zo irritant en vooral als ze zomaar erbij komen staan ofzo...(A)


    We only can learn to love, by loving.

    Oh god, ja, echt irritant. Of als jij eens wat te vertellen hebt dat die ander dat nog eens een keer probeert te overtreffen met wat die gene wel niet heeft meegemaakt. >.<


    blame the bully.

    Ik vind het irritant wanneer ik met een verhaal bezig ben, en opeens begint die ander er doorheen te praten. Dan denk ik echt; hoorde je nou niet dat ik nog bezig was, of ben je nou zo op aandacht uit?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ravel schreef:
    Ik heb gelukkig geen vrienden die dat doen (:

    En dan dat die jongens geen hyves hebben?
    Arm kind, gun die ook is een leven zeg.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ook, die zijn meestal echt zo arrogant
    <3


    Simple, but effective.