• Ik had zooo lang op die video gewacht _O_
    Nouja, het is weer een halve film, met meer film dan echt muziek, maar ik vind hem best wel gaaf (behalve de lack of clothes, seriously) + het liedje is leuk.
    Er zitten trouwens heel veel 'wtf' stukjes in - bijvoorbeeld bij de bril van sigaretten + die cola blikjes in haar haar :')

    Lady GaGa ft. Beyoncé - Telephone

    Wat vinden jullie? :')

    [ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 22:02 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Veel kleren draagt ze ook niet. En wat je zegt van die wtfstukjes klopt helemaal. ;d

    ein
    zwei
    drei

    :Y)

    Like the song (H)


    You are beautiful, you are love.

    Het is een goed nummer, alleen de clip vind ik af en toe iets té. Soms zitten er wel grappige sketches in.


    Think before you act.

    Oh my gosh? Dit filmpje is echt zooo fout. Het is eerder een solicitatiefilmpje voor een hoerenkot dan een muziekclip. Achja...


    If we had not a soul, music would have created it.

    het liedje is masterlijk, maar lady gaga en beyonce zijn echt vaag in die clip.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    VIP schreef:
    ein
    zwei
    drei

    :Y)

    Dat was idd vet hilarisch. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Geweldig. En in de clip is Gaga echt prachtig.. <3

    Op het einde waar ze die Amerika-vlag-kleding-geval aanheeft is ze echt knap <3. En d'r pakje op het begin met die strepen is geweldig. <3


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ze is te bloot, maar bij haar geeft dat op een of andere manier niet...


    "Let them eat cake!"

    lady gaga wil even bewijzen dat ze geen hermafrodiet is.

    Ik vind hem ook een minifilm.
    Maar dat deel waar ze in die keuken staat is leuk :'D. En die colablikjes zijn GENIAAL.
    Vraag me niet waarom maar ik zie een lichte verwijzing naar Cinema Bizarre O.o Ein, Zwei, Drei (=
    Echt ik vind het een leuke clip. Maar het is het vervolg op Paparazzi. Dus wat wordt dan het vervolg op Telephone?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Solitude schreef:
    lady gaga wil even bewijzen dat ze geen hermafrodiet is.

    IDD :'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Het liedje vind ik geweldig, maar die clip...

    Oeeeh. Me love it <3.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Toevallig zag ik hem net ook! Ik was er wel over aan het twijfelen of ik de video wel op mn hyves zou zetten ivm de 'wtf'stukjes. (krul)


    I recycle my thoughts.