• Ik had zooo lang op die video gewacht _O_
    Nouja, het is weer een halve film, met meer film dan echt muziek, maar ik vind hem best wel gaaf (behalve de lack of clothes, seriously) + het liedje is leuk.
    Er zitten trouwens heel veel 'wtf' stukjes in - bijvoorbeeld bij de bril van sigaretten + die cola blikjes in haar haar :')

    Lady GaGa ft. Beyoncé - Telephone

    Wat vinden jullie? :')

    [ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 22:02 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik snap niet waarom ze nou weer persé half naakt moet zijn :'D De videoclip was ook leuk geweest met kleren aan :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    omg ik kan echt niet goed typen ofzo - brb, ik ga even verbeteren :')

    Ik vind trouwens het stukje met die sandwich + die telefoon van haar in haar haar is cool 8D

    [ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 22:05 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik vind de clip niet zo goed bij het liedje passen. het speelt men af op een feestje/discotheek, niet in een gevangenis. x') but i love the song, en ik wachtte al zo lang op de clip(H)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    haha, ze lijkt op een dragqueen x'D
    het liedje is best nice.


    All this dampness is damp.

    Beamsville schreef:
    Het lied is echt geweldig en de clip ziet er fantastisch uit. Het begin ging er alleen een beetje over, maar voor de rest helemaal fantastisch. ^^


    I need you like a heart needs a beat

    Scary!


    ' Nyctophilia '

    Ben ik de enige die Lady Gaga op Amy Winehouse vind lijken?


    it's so empty living behind these castle walls

    Suffer schreef:
    Geweldig. En in de clip is Gaga echt prachtig.. <3

    Op het einde waar ze die Amerika-vlag-kleding-geval aanheeft is ze echt knap <3. En d'r pakje op het begin met die strepen is geweldig. <3

    Ja hé, dat met die Amerikaansevlagdinges viel mij ook al op, daar zie je tenimste goed dat het een vrouw is, dat vond ik op sommige delen dus echt niet ;x
    Ik vind wel dat Beyoncé het liedje minder maakt, maar ze vult wel mooi aan in de clip.


    Alis volat propriis.

    Creation schreef:
    ik snap niet waarom ze nou weer persé half naakt moet zijn :'D De videoclip was ook leuk geweest met kleren aan :'D

    Klopt, maar dan zou ze een stuk minder aandacht krijgen..


    Alis volat propriis.

    ik vind het maar een rare clip... en die sigaretenbril was idd cool ^^


    You are so god damn Sexy <3

    Ik vind het een beetje te lang


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ge-wel-dig!

    thegirl schreef:
    Oh my gosh? Dit filmpje is echt zooo fout. Het is eerder een solicitatiefilmpje voor een hoerenkot dan een muziekclip. Achja...

    okee ik ga nu waarschijnlijk veel mensen krijgen die het niet met mij eens zijn

    maar ik vind t echt een klote nmmr xD
    iheb zelf t gevoel dat beyonce lady gaga alleen maar heeft gevraagd omdat gaga erg bekend is en veel mensen haar goed vinden.

    en de clip slaat nergens op xD

    srry dat k t zeg hoor, ma moest t ff kwijt :X


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    Adored schreef:
    Oeeeh. Me love it <3.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.