• Ja, dat moet ik morgen verplicht doen van mijn ouders. Ik heb morgen een verjaardagsfeest van mijn oma en ik moet heel netjes gekleed gaan. Dat vind ik op zich nog niet zo erg, maar het punt is dat ik per se hakken aan moet.
    En ik haat die dingen zo verschrikkelijk erg. Ik krijg er blaren van, ze zitten niet lekker en ze zijn ook nog iets te klein waardoor mijn hele voet afgekneld wordt en dat doet fucking zeer. Ik kan er gelukkig wel op lopen, maargoed :')
    Maar nee hoor, ik moet ze aan. Ik mag nieteens mijn zwarte ballerina's aan, die ook erg netjes zijn.
    Echt achterlijk. Ik bedoel; ik hoor geen bejaarde zeiken als ik op ballerina's loop hoor.
    -frustratie-

    Kunnen jullie goed op hakken lopen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jawel, maar ik heb lastvan mijn voet XD

    Ik heb geen hakken maar kan er wel op lopen ^^


    -

    Bird schreef:
    Jawel, ik vind hakken leuk om op te lopen : )

    Ik kan er goed op lopen, maar als ik de ganse dag moet wandelen doe ik ze toch maar niet aan, want dan heb'k gewoon verlamde tenen daarna :')

    Solitude schreef:
    Ja. Je uhm- hele lichaamsvorm -blabla- word er mooier van las ik ergens :']

    voor een feest is het toch niet erg x3?


    I've lost my muchness huh??

    Ik kan er op lopen en doe ze af en toe aan(:
    2x in de week ofzo:Y)

    Eerlijk gezegd nog nooit gedaan/geprobeerd ;x Maar ik vind het wel altijd mooi staan :"D Ik ben zelf meer van de plateauzolen :3


    Alis volat propriis.

    ik kan het wel tamelijk goed , maar de hele dag is zo oncomfortabel :X geef mij maar makkelijke sneaker :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik kan er wel op lopen maar doe ze alleen aan als ik een party heb ofzoo anders ook niet :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Hush schreef:
    Ja, ik loop bijna elke dag op hakken. Ik ben maar klein vandaar.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik mag er niet op lopen, ze zijn slecht voor je rug. Ik denk ook niet dat ik het kan.


    Als je maar een ananas hebt..

    Zolang, ze niet hoog hoog zijn, gaat het wl (;


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.