• Ja, die film heb ik vandaag gezien en ik vond em leeeeukkk :9~
    Wie heeft em nog meer gezien/Gaat er nog heen?

    xx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    avatar is veel leuker wed ik heb ik gisteren gezien

    KirstenSnaps schreef:
    Men zegt dat hij teleurstellend is. Maarja wat wil je ook Tim Burton & Disney, disney heeft er de laatste tijd een beetje een handje van alle nieuwe films te verkrachten. Dat vind ik jammer. Ik zeg niet dat de film slecht is, maar echte Burton fans vinden hem wat minder omdat ze beter hadden verwacht, maar nog steeds erg goed. Ik ga hem heel snel binnenkort ook kijken denk ik.

    Bij ons werd net gezegd dat hij de geweldigste nieuwe verfilmde Disney film ooit is en dat dit wel eens één van Johnny Depp's beste rollen zou zijn. De film is dus geweldig zeggen ze hier.

    Maar ik wil hem heel graag zien, ergens in de paasvakantie of zo (:

    Pearls schreef:
    Ik wil hem zien :Y)

    MadHatter schreef:
    (...)

    Het is toch geen tekenfilm? Hijs geacteerd dus...

    Btw; Ik vond hem leuk. Juist na de pauze was mn bak popcorn als op. Maar zo opzich was hij inderdaad minder. De beste film van Burton is en blijft TNBC. Maar zo sommige karakters zijn wel goed neergezet. Zoals The Mad Hatter. Je ziet echt dat ie gestoord is. Maar zo andere karakters waren stom. Oeh de haas was ook leuk. Zo geflipt als wat (:

    De haaaas. _O_ hij was greaat.
    Ik heb het begin gemist, wat ik best heel erg veel jammer vond. ;x

    Ik wil hem ziennn xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    romyvhoorn14 schreef:
    avatar is veel leuker wed ik heb ik gisteren gezien

    ;o weet je toevallig hoe lang ie nog draait ?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Gaskarther schreef:
    (...)
    De haaaas. _O_ hij was greaat.
    Ik heb het begin gemist, wat ik best heel erg veel jammer vond. ;x

    Begin is saai. Daar heb je dan Kleine Alice die nachtmerries heeft over Underland. Het wordt pas leuk wanneer Michael Sheen *White Rabbit* begint in mijn ogen.:'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Beamsville schreef:
    Ik wil hem wel zien, maar of ik hem in de bioscoop ga zien is nog maar de vraag.


    hoi, jij bent leuk.

    MadHatter schreef:
    (...)
    Begin is saai. Daar heb je dan Kleine Alice die nachtmerries heeft over Underland. Het wordt pas leuk wanneer Michael Sheen *White Rabbit* begint in mijn ogen.:'DD

    Ik heb de eerste 20 minuten ofzo gemist. 8) maar toen er een pauze was hadden m'n amigo's me opgedate. :'D

    wil m zien en ga waarschijnlijk ook :P


    She said: I gotta find out for myself

    Plieeeenn schreef:
    Ik wil hem niet zien. Persoonlijk vind ik hem een beetje dom ;s


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga er heen. :9~


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ik heb hem gisteren gezien xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ga hem donderdag of zaterdag (waarschijnlijk in 3D) zien (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Gezien :)

    ik vond hem wat donker
    ma wel goeddd


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me