• Ja, die film heb ik vandaag gezien en ik vond em leeeeukkk :9~
    Wie heeft em nog meer gezien/Gaat er nog heen?

    xx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Volgende week vrijdag ga ik hem zien. :9~


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik ga hem wel es gaan zien (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Men zegt dat hij teleurstellend is. Maarja wat wil je ook Tim Burton & Disney, disney heeft er de laatste tijd een beetje een handje van alle nieuwe films te verkrachten. Dat vind ik jammer. Ik zeg niet dat de film slecht is, maar echte Burton fans vinden hem wat minder omdat ze beter hadden verwacht, maar nog steeds erg goed. Ik ga hem heel snel binnenkort ook kijken denk ik.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga hem niet kijken, denk ik. Ik vind de nieuwe stijl van teken-filmen (3D enso) erg stom. Ik vond het vroeger zo plezant met die zwarte lijnen, haha.


    All this dampness is damp.

    Kga hem nog zien x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ga er vanavond heen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik wil hem zien


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik wil er heen (A)

    Ik wil hem zien :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    ik ga er zeker nog heen! Johnny <33


    Your sex is a killer.

    Ik ga m zien, hoe dan ook xd

    Ik wil hem niet zien. Persoonlijk vind ik hem een beetje dom ;s


    Today was a fairytale.

    Ik wil hem wel zien, maar of ik hem in de bioscoop ga zien is nog maar de vraag.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    Ik wil hem wel zien, maar of ik hem in de bioscoop ga zien is nog maar de vraag.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spaceship schreef:
    Ik ga hem niet kijken, denk ik. Ik vind de nieuwe stijl van teken-filmen (3D enso) erg stom. Ik vond het vroeger zo plezant met die zwarte lijnen, haha.


    Het is toch geen tekenfilm? Hijs geacteerd dus...

    Btw; Ik vond hem leuk. Juist na de pauze was mn bak popcorn als op. Maar zo opzich was hij inderdaad minder. De beste film van Burton is en blijft TNBC. Maar zo sommige karakters zijn wel goed neergezet. Zoals The Mad Hatter. Je ziet echt dat ie gestoord is. Maar zo andere karakters waren stom. Oeh de haas was ook leuk. Zo geflipt als wat (:


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me