• Ja, die film heb ik vandaag gezien en ik vond em leeeeukkk :9~
    Wie heeft em nog meer gezien/Gaat er nog heen?

    xx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Exercitus schreef:
    Ik heb hem gister gezien(in 3D) hij was echt geweldig. Alleen ik heb er de hele film over gedaan om er achter te komen dat de red queen van het kaartspel is en de whit queen van het schaak spel(ik het het pas door op dat schaakbord...)

    HAHA dat wist ik niet eensxD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ga 'm morgen zien in 3D. :'D


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Misato schreef:
    Ik heb de première gezien en ik vond het de meest slechte film die Burton ooit gemaakt heeft (heb ze allemaal). Er was té veel in gepropt en alles leek veel te snel te gaan. Bovendien vond ik 3d irritant (eerste ervaring) de ondertiteling kwam als enige uit het beeld en was geel.

    Zo, lekker veel kritiek :')
    Als Burton liefhebber ben ik het wel met je eens hoor. Toch vond ik hem evengoed wel leuk en het geld toch zeker wel waard. Waarschijnlijk lag dat aan je 3D bril dat het zo bagger was, want die van mij was helemaal prima. Alles was duidelijk te zien en de kleuren waren allemaal mooi en goed. Met Avatar had ik er idd ook niet zo'n fijne ervaring mee maar ik denk dat dat echt afhangt van de bril waaraan de bios hun geld uit wil geven. De lowbudget, of die van goede kwaliteit.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb hem gezien in 3D.Soms viel dat wel niet op dat het in 3D was maar wem toen ze in de tunnel viel


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb hem vandaag gezien en ik vind hem helemaal geweldig! <3

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 19:45 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik heb hem vandaag gezien ^^

    Ik ben er geweest(H) echt helemaal geweldig!!!

    Ik was echt heel erg teleurgesteld. Ik had veel meer vernieuwing verwacht.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik was echt heel erg teleurgesteld. Ik had veel meer vernieuwing verwacht.
    -gaat betweterig doen- Ik zei het toch :X


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    -gaat betweterig doen- Ik zei het toch :X
    Ghehe. En dat lied van Tokio Hotel kwam er niet eens in voor :S


    Life is hard and then we die

    jaa heb de film ook gezien was echt leukk :D


    ugubugu

    kwas vorigeweek ofzo nog geweest, echt leuk ^^ vooral die redqueen :')


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Ik ga donderdag Jeeej. Maar kan je gewoon met je ouders daarheen. Want mijn moeder zeikt, ja dat is dus echt geen leuke film voor volwassenen -.-


    SLOAN.

    Ik ga m nog zien. Wel 3D. (cool)

    Ik hoop dat ik 'm een keertje kan gaan zien, maar ik weet totaal niet met wie, of wanneer.