• Ja, die film heb ik vandaag gezien en ik vond em leeeeukkk :9~
    Wie heeft em nog meer gezien/Gaat er nog heen?

    xx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik vond hem nogal aanstaanjagend, dat was écht geen kinderfilm hoor ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ben heel benieuwd, ik ga hem wss wel zien (cat)


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    k heb hem niey gesien maar hij lijkt me ook niey zo leuk!!


    love is in the air... but i can't fly

    Boven mijn verwachtingen, echt leuk.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik ga zondag :)


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Ik heb hem zaterdag gezien. Ik vond hem wat minder dan ik verwacht had, maar ik had ook heel wat verwacht xd . Maar hij is wel leuk (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Heeeeeeeeeerlijke film :D <3
    Johnny Depp steelt de show natuurlijk :) en de karakters zijn heel leuk :)


    ars moriendi

    Ik ben zaterdag geweest, in 3D, en als ik weer beter ben (ben ziek ;p) ga ik nog een keer met mijn ouders in zo'n imax theater ;D


    Caution first, always.

    Ik ga er volgende week heen 8D


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Ik ga hem zondag zien :Y)

    KirstenSnaps schreef:
    Men zegt dat hij teleurstellend is. Maarja wat wil je ook Tim Burton & Disney, disney heeft er de laatste tijd een beetje een handje van alle nieuwe films te verkrachten. Dat vind ik jammer. Ik zeg niet dat de film slecht is, maar echte Burton fans vinden hem wat minder omdat ze beter hadden verwacht, maar nog steeds erg goed. Ik ga hem heel snel binnenkort ook kijken denk ik.
    Ik heb hem vandaag gezien, maar zoals ik al dacht en zei, zonder Disney was hij beter geweest. Ik vond hem evengoed wel heel vet, maar ik denk dat ze er beter aan gedaan hadden de flashbacks wat eerder terug te laten komen in de film, dan zou het wat begrijpelijker zijn voor de kijker, op het begin verveelt hij namelijk een beetje. -mijn mening :Y)(cat)-


    Wie du mir, so ich dir.

    Heb hem net gezien!
    Superleuk!


    Mew <3

    ben nogal fan van avril en ken dus alleen het liedje alice hihi ;$


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb hem gister gezien(in 3D) hij was echt geweldig. Alleen ik heb er de hele film over gedaan om er achter te komen dat de red queen van het kaartspel is en de whit queen van het schaak spel(ik het het pas door op dat schaakbord...)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb de première gezien en ik vond het de meest slechte film die Burton ooit gemaakt heeft (heb ze allemaal). Er was té veel in gepropt en alles leek veel te snel te gaan. Bovendien vond ik 3d irritant (eerste ervaring) de ondertiteling kwam als enige uit het beeld en was geel.

    Zo, lekker veel kritiek :')

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 21:28 ]


    Als je maar een ananas hebt..