• -SLOTJE SVP-

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 11:50 ]


    ars moriendi

    fuck geeft overtuigings kracht aan woorden

    en whipple misschien heb je gelijk ja kans dat ze weer in deze topic kijkt is klein.

    cheshire goede vriend ik heb een leuk leven thx en jij bent de gene met meer dan 800 post dus wie heeft hier geen leven fucking loser
    love you all fuck you all JWZ

    en goede vriend cheshire als je denkt dat ik dit doe voor aandacht is dat gedeeltelijk waar maar als je zo fucking slim ben reageer dan gwn niet en ga je fucking leven ( die je claimt te hebben) op te pakken. 800 post nolife loser

    Ik, want ik ben mijn usernames altijd heel snel zat. Dit keer ga ik proberen hem te houden :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    FuckYouAll schreef:
    en goede vriend cheshire als je denkt dat ik dit doe voor aandacht is dat gedeeltelijk waar maar als je zo fucking slim ben reageer dan gwn niet en ga je fucking leven ( die je claimt te hebben) op te pakken. 800 post nolife loser


    Klopt ik heb geen leven en ik ben zoooo jaloers op jou inhoudvolle succesleven. :( Was ik maar wat meer zoals jij, FuckYouAll :'(


    ars moriendi

    Ik verander het altijd om de maand, maar deze nickname ga ik een tijdje houden.Dat heb ik besloten (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ilovethat. :9~
    Na 10dagen wil ik telkens een nieuwe usernaam. ;'D


    Smiling but close to tears.

    FuckYouAll schreef:
    en goede vriend cheshire als je denkt dat ik dit doe voor aandacht is dat gedeeltelijk waar maar als je zo fucking slim ben reageer dan gwn niet en ga je fucking leven ( die je claimt te hebben) op te pakken. 800 post nolife loser


    Ja, niet iedereen is zoals jou he, met 15 posts. lol


    Smiling but close to tears.

    Scrubs schreef:
    (...)

    Ja, niet iedereen is zoals jou he, met 15 posts. lol


    ow en postcount zegt wat over je vermogen om je mening te geven. nou dat heb jij het mooi mis meneertje 3000 posts ik ben nu zo populair omdat ik op een internet site op mensen kan reageren. kom op man. fucking loser.

    en ik gebruik het woord fucking alleen als verduidelijking van mijn mening en om meer de ernst uit te drukken.

    dus wie is hier nou little fuck kijk ook eerst naar andere post van mij.

    over en uit fucks for all

    FuckYouAll schreef:
    (...)

    ow en postcount zegt wat over je vermogen om je mening te geven. nou dat heb jij het mooi mis meneertje 3000 posts ik ben nu zo populair omdat ik op een internet site op mensen kan reageren. kom op man. fucking loser.

    en ik gebruik het woord fucking alleen als verduidelijking van mijn mening en om meer de ernst uit te drukken.

    dus wie is hier nou little fuck kijk ook eerst naar andere post van mij.

    over en uit fucks for all

    zou je het woordje 'fuck' uit al je zinnen kunnen schrappen die je nog gaat zeggen? (A)
    dankuu _O_

    FuckYouAll schreef:
    fuck geeft overtuigings kracht aan woorden

    en whipple misschien heb je gelijk ja kans dat ze weer in deze topic kijkt is klein.

    cheshire goede vriend ik heb een leuk leven thx en jij bent de gene met meer dan 800 post dus wie heeft hier geen leven fucking loser
    love you all fuck you all JWZ

    Ik meer als 10000 _O_
    Nagut, ik heb altijd erkend dat ik levenloos ben.

    ON: Ligt eraan of ik die username snel zat word. Ik heb echt meer dan een jaar met Aurelia rondgelopen en Zaitsev ben ik ook nog lang niet zat :']


    No growth of the heart is ever a waste

    FuckYouAll schreef:
    (...)

    ow en postcount zegt wat over je vermogen om je mening te geven. nou dat heb jij het mooi mis meneertje 3000 posts ik ben nu zo populair omdat ik op een internet site op mensen kan reageren. kom op man. fucking loser.

    en ik gebruik het woord fucking alleen als verduidelijking van mijn mening en om meer de ernst uit te drukken.

    dus wie is hier nou little fuck kijk ook eerst naar andere post van mij.

    over en uit fucks for all


    Jongen/Meisje/Wat je ook bent, jij bent degene die zeg '800 post nolife loser' Dan zeg ik alleen maar 'Dat moet jij zeggen met je 15 posts' en dan ben ik ineens 'meneertje nogwel' o zo populair? Terwijl ik nieteens een meneer ben haha, kneusje.


    Smiling but close to tears.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ik meer als 10000 _O_
    Nagut, ik heb altijd erkend dat ik levenloos ben.

    ON: Ligt eraan of ik die username snel zat word. Ik heb echt meer dan een jaar met Aurelia rondgelopen en Zaitsev ben ik ook nog lang niet zat :']

    dan ben ik nog levenlozen :')

    haha :'DD

    -oke dit is mijn laatste offtopic bericht, promiss ;3-

    Clockwise schreef:
    Ik ik ik ! :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whipple schreef:
    (...)
    dan ben ik nog levenlozen :')

    haha :'DD

    -oke dit is mijn laatste offtopic bericht, promiss ;3-


    Wij zijn allemaal 1 grote levenloze zooi bij elkaar:D:D:D:D!


    ars moriendi

    Whipple schreef:
    (...)
    zou je het woordje 'fuck' uit al je zinnen kunnen schrappen die je nog gaat zeggen? (A)
    dankuu _O_


    nou speciaal voor jou en meneer en mevrouw admin die nu ook op mijn nek zitteen maarja

    ik geef gewoon mijn mening je hoeft er niet op te reageren. Dat kindje ziet dit tog niet terug waar maak jij je druk om.

    en sorry ventje(voor dat meneertje die vind dat ik dat niet moet zeggen, ga dan toch lekker buiten spelen vriendloos konijntje).