• Ik heb bloedgroep 0Negatief. Negatief is niet gevaarlijk, maar wel als je een 'Plusbaby' krijgt. En positief komt veel voor. Als ik een baby krijg dat positief is, gaat mijn lichaam afweerdingetjes afmaken en zal het kind het niet overleven.
    Hè, dat was echt slikken. Daar gaat mijn kinderwens.

    Ja, dit is niet heel belangrijk. Maar ik wil echt doodgraag kinderen. En nu moet ik dus echt gaan opletten.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 13:02 ]


    everything, in time

    Heroic schreef:
    Dat is wel heftig!
    Is het grote kans dat je een baby zal krijgen die positief heeft? Of weten ze dat niet?


    your eyes are like stars in the night.

    dat gebeurt pas bij de geboorte en daar krijg je dan een prik voor. zo dat je lichaam zelf geen antistoffen maakt maar al kant en klaar worden in gediend. dus je hoeft je helemaal nergens zorgen over te maken.
    want die anti stoffen worden na verloop van tijd gewoon afgebroken door je lyfhosyten en no problemo


    Love sheds light one the darkest of times

    mijn moeder heeft A-negatief en myn bloedgroep is O-positief, maar toen ik geboren werd moest ik wel onder een speciale lamp omdat ik wat geel zag
    De dokter zei toen dat 1 kind geen probleem was, maar dat mijn moeder niet aan 7 kinderen ofzo moest beginnen, want dat het dan wel eens fout kon gaan.

    Oh liefje toch! Ik snap er niet veel van, maar ik vind het zeer spijtig voor je!(K)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik wens je het beste<3


    ars moriendi

    Dat lukt wel, je moet gewoon voorzichtiger zijn bij de geboorte, de verpleegsters weten hoe ze dat meoten doen. Het is alleen dat zijn bloed niet bij dat van jou mag komen


    Live life limitless.

    Dat is echt zo sneu voor je! Ik hoop voor je dat het geen plusbaby wordt.

    En natuurlijk is het niet hetzelfde, maar je kan nog altijd lieve kinderen adopteren.


    it's so empty living behind these castle walls

    Maak je geen zorgen ik en mijn zus hebben bijde een andere bloedgroep dan mijn moeder em wij leven ook nog.Als je in het ziekenhuis bevalt kan het niet zo veel kwaat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Pearls schreef:
    Ik hoop voor je dat het geen positief baby is! (:


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik hoop ook dat later alles goed zal gaan !
    ik bedenk me net... ik heb ook O negatief :o...

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 21:14 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    dat heb ik met bio gehad =3
    nouja, daar heb ik binnen kort pw over =3

    maar dat is idd niet zo leuk =3

    Pearls schreef:
    Ik hoop voor je dat het geen positief baby is! (:

    Daar ben ik nu ook met biologie, don't worry. Het eerste kindje gaat altijd goed alleen daarna bij je 2e zwangerschap letten ze goed op. :Y)


    -

    Heb ik allemaal geleerd met bio..
    En normaal krijg je dan gewoon na de bevalling van je eerste kindje iets ingespoten dat de aanmaak van dat spul tegengaat.
    Dus ik denk niet dat dat echt voor grote problemen zal zorgen, je weet het tenslotte opvoorhand, dus kan je er rekening mee houden.


    And the wheels just keep on spinnin'

    dat is toch niet?
    als je negatief bent en je krijgt een positief kindje , kan je dan niet gewoon een prikje krijgen

    of is dat bij positieve mama's die een negatief kindje hebben?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me