• Volgens mijn moeder ggrrrr :S

    Ik wil hem nu al 2 jaar en van mijn vader mag het maar van mijn moeder Ownee!

    Ze vind het asociaal,Naja ze vind hem alleen mooi als ik 18 ben hellow 18!
    Ik ben nu bijna 15..

    Maar goed hoe reageerd jullie mams op piercings?En weten jullie goede acties op je mama iets minder agresief van piercings te maken (: ?

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    JimatHatiku schreef:
    (...)

    whaha jah kwam me al bekend in de oren voor xD
    Maar goed wat voor slijmacties heb jij allemaal al gebruikt :P?
    Nouuu, hahah. Ik had de week daarop een etentje met familie. En een -toen nog onbekende- oma/tante van mij had dus blijkbaar een navelpiercing. Dus zij ging mijn moeder helemaal vertellen hoe dat ging enzo. En dat het geen pijn deed, en dat ze het nog steeds mooi vond. En toen was mijn moeder wel een beetje bijgekomen, en GELUK. Laatst heeft ze nog gezegd dat ze een navelpiercing niet zo erg zou vinden als een piercing in het gezicht. Dus wie weet, binnenkort -grijnsgrijns-


    it's so empty living behind these castle walls

    hoe aso ben ik dan wel niet met mijn snakebite :X


    I solemny swear i am up to no good

    RyoHentai schreef:
    hoe aso ben ik dan wel niet met mijn snakebite :X


    whaha maar jij niet aso zijn,jij smexy zijn met je snakebite(cool)

    En moeders...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik mag hem na mijn 18de. Ik vind dat goed, dan ben ik ook oud genoeg om voor mezelf te beslissen. In je gezicht is toch wel iets anders, want op de rest van mijn lichaam moet ik het helemaal zelf weten, ik heb al een navelpiercing, en ze zegt zelfs dat ik tepelpiercings mag, omdat ze weet dat ik het toch niet doe.
    Maar een piercing in je gezicht, ik vind eerlijk gezegd ook dat je daar ongeveer 16 voor moet zijn om te beslissen, want ja, wele 14 jarige wil zoiets nou niet.


    Your make-up is terrible

    Ik ben blij dat ik geen piercings voor mijn 18 mag.Want anders stond ik nu vol en had ik er veel spijt van gehad ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik wil geen piercing, dus ik weet niet wat mijn ouders ervan vinden. :3


    hoi, jij bent leuk.

    JimatHatiku schreef:
    (...)

    whaha maar jij niet aso zijn,jij smexy zijn met je snakebite(cool)

    En moeders...


    ja your right !

    en dankje :$


    I solemny swear i am up to no good

    Nou, ik vind dat eigenlijk ook wel...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik mag overal piercings buiten in mijn gezicht. Dus ook geen lippiercing wat ik ook het liefste heb. Ik mag dit zelfs. Ja, dat zeide ze toen ik dat liet zien omdat ik dat wou. Maar ik dat moet te veel pijn doen, dus. Ik vind dat zo stom. Het is toch je eigen lichaam/gezicht. Maar ja, ik heb een navelpiercing en dat vinden mijn ouders ook wel mooi :')x


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn mama was like: Als je zestien bent mag je een piercing, maar niet in je kop. En ik vroeger altijd: Alé! Ik wil zo'n angelbites!
    Maar goed, tegenwoordig wil ik geen gaten meer in mijn hoofd of lijf laten schieten, al mag ik het wel vanaf mijn 16e.

    Alysse schreef:
    Ik mag overal piercings buiten in mijn gezicht. Dus ook geen lippiercing wat ik ook het liefste heb. Ik mag dit zelfs. Ja, dat zeide ze toen ik dat liet zien omdat ik dat wou. Maar ik dat moet te veel pijn doen, dus. Ik vind dat zo stom. Het is toch je eigen lichaam/gezicht. Maar ja, ik heb een navelpiercing en dat vinden mijn ouders ook wel mooi :')x


    ik heb ook een navelpiercng+neuspiercing (:
    en een lippiercing mag niet....maar goed.
    Het komt wel goed :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik mag het gewoonweg niet tot ik uit huis weg ben haha, maar ik wil het ook niet.


    Cowards die many times before their deaths.

    Mijn moeder deed niet moeilijk over m'n navelpiercing, ik kreeg 'm toen ik 12 was, heb 'm ondertussen al een paar maanden.

    Maar echt piercings in m'n gezicht vind ze niets. Dat mag ik ook nog niet, maar daar heb ik niet per sé behoefte aan.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vind het meestal niet mooi staan. Ik zou wel mogen, maar ik wíl het niet. Een neuspiercing krijg ik voor mijn 16e verjaardag =).


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Woehoe ik ben dus asociaal (: teehee. Mijn ma was er eerst heel erg op tegen omdat het me niet zou staan volgens dr maar omdat mn pa ervoor was heb ik em toch maar gehaald en uiteindelijk vond mn ma em ook leuk (: dus tja, ik mag er nog wel een van haar x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3