• Volgens mijn moeder ggrrrr :S

    Ik wil hem nu al 2 jaar en van mijn vader mag het maar van mijn moeder Ownee!

    Ze vind het asociaal,Naja ze vind hem alleen mooi als ik 18 ben hellow 18!
    Ik ben nu bijna 15..

    Maar goed hoe reageerd jullie mams op piercings?En weten jullie goede acties op je mama iets minder agresief van piercings te maken (: ?

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Van mijn mama mag het pas als ik daar oud genoeg voor ben. 18 dus. x_x


    None but ourselves can free our minds.

    ik ebn 12 mara toch

    mijn ma:

    dubbele hartaanval
    man xD


    Dress me, I'm your manne-quin

    Ik zou er echt niet eentje mogen van mijn ouders. Ik heb al eens geprobeerd het op een subtiele manier te vragen maar dat pakte niet helemaal goed uit. (':
    Anyway, ik zou nog even wachten met een piercing tot je ongeveer 16 bent.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 15:41 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn ouders boeit het niet, maar dan moet ik 'm wel zelf betalen.

    Ewigkeit schreef:
    Ik ben blij dat ik geen piercings voor mijn 18 mag.Want anders stond ik nu vol en had ik er veel spijt van gehad ;x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    vind ik niet hoor :D

    ik mag ze niet totdat ik het huis uit benxD


    love is in the air... but i can't fly

    Ik heb het nog nooit gevraagt omdat ik het ook niet wil


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik mocht mijn lippiercing ook niet van mijn mama.
    toen ben ik gewoon met pappa hem laten zetten en toen ik thuis was zei mama er lekker nniks meer over :)


    So Wrong, It's Right <3

    ik heb het geluk met een oudere zus die ook graag piercings zette rond mijn leeftijd (:

    ik heb vanaf mn 13 een neuspiercing in sinds een maand ook een tongpiercing , mn moeder moest helemaal niet overhaald worden en als ik het mn vader vroeg was het van , wat jij wil. Dus .. (A)

    en al dat gezeik over het niet meer willen na een tijdje is niet waar. Moest je die gestoke hebbe zou je die nu nog steeds niet meer weg wille. Ik ben mezelf niet helemaal meer zonder het steentje in mn neus. En ik heb nog geen enkele spijt gehad van mn 2 piercings

    misschien ga ik zelfs binnenkort vissen of er nog een navelpiercing bij mag (A)

    en met het werk haal ik mn neuspiercing er gewoon uit , omdat het moet. no biggy

    [ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 18:14 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik vind het persoonlijk niet asociaal, maar ik ben eerlijk, als je een goede baan wil later, niet doen.


    "Let them eat cake!"

    ik wil een tongpiercing, maar die mag ik pas als 18 ben omdat ik al een wenkbrauwpiercing heb -.-


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    JimatHatiku schreef:
    (...)

    ik heb ook een navelpiercng+neuspiercing (:
    en een lippiercing mag niet....maar goed.
    Het komt wel goed :P

    Dat vind ik raar. Dat een neuspiercing wel mag, maar een lippiercing niet ;d Gewoon blijven zagen? Ik weet niet. Ik krijg nooit wat gedaan van mijn ouders dus ja ;d x


    Some people make the world special just by being in it

    Hahah, van mijn moeder mocht ik geen tweede gaatje in mijn oor, maar wel een piercing. Omgekeerde wereld joh :'D Maar ik heb toen zelf gaatjes in mijn oor gemaakt, en toen mocht ik geen piercing meer ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn moeder : Yuara, wat hoorde ik? Wil je een neuspiercing?
    Yuara: Ja...
    Mijn moeder: Nou okee, als je spaart, gaan we hem samen laten zetten. Ik praat wel met je vader.

    M'n pa deed er moeilijk over, anders had ik er een.
    Ik vrees echter dat je moet wachten tot je 18 bent, of in ieder geval tot je 16 bent, en dan kun je hem zelf laten zetten zonder toestemming van je moeder. (:


    You move me ......... Kurt