• Volgens mijn moeder ggrrrr :S

    Ik wil hem nu al 2 jaar en van mijn vader mag het maar van mijn moeder Ownee!

    Ze vind het asociaal,Naja ze vind hem alleen mooi als ik 18 ben hellow 18!
    Ik ben nu bijna 15..

    Maar goed hoe reageerd jullie mams op piercings?En weten jullie goede acties op je mama iets minder agresief van piercings te maken (: ?

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik wou vroeger ook altijd een piercing hebben, maar ondertussen is mijn kijk erop al zeer hard veranderd, dus ik hoef er geen meer.

    Niet dat ik er één mocht :Y)

    Ik heb een snakebite piercing en ik ben pas 13.


    behind very angel is a demon

    maakt haar niet uit :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Mijn moeder is daar niet moeilijk in.
    Maar mijn vader wel. >.<

    Had ik een Tattoo gezet. O-o
    mijn moeder kijk juul. (mn vader) wat vind je van de tattoo van marv. mooi he. >.<
    na ik heb 2 uur moeten rennen --'


    I hope you die :3

    mijn moeder vindt het niet heel erg, (:


    Love is the movement.

    Mag ook pas als ik 18 ben, en ben nu 13. Ik krijg wel op mijn 14e of 15e een navelpiercing, dát mocht dan weer wel, omdat mam vind dat ik daar het figuur voor heb, ofzoiets.


    Alis volat propriis.

    Ik snap niet wrm een lippiercing asociaal kan zijn, mr goed ; ik krijg er ds ook gn (;


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Mijn ouders vinden het niet asociaal.
    Ik heb een snakebite en zij hebben het zonder problemen voor me betaald ook. :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    me moeder vind een tongpiercing hoerig ?

    OMG, haha. Ik wil er 1 ..


    Live life like a raver.

    ik wil erook een.
    maar ik mag niet omdat het 'vulgair' overkomt zogezegd --'

    Ik mag ook pas een lippiercing als ik 18 ben en een fake moet ik dacht ik zelf betalen, ofzo.
    Goddamn. --"
    Maar als je het niet meer mooi vindt; een of twee daagjes er uit en het gaatje in je lip groeit zó dicht.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Euhm... Ik heb coowle ouders denk k xP
    Myn mama heeft my myn eerste piercing cadeau gdn op myn 13de of 14de verjaardag en op myn 15de heb ik myn 2de late zette en kwil er nu graag ng 1tje xP
    Kep nu een Helic en een lippiercing en kwil graag ng een snakebit of een spiderbite xP

    Ik heb een tweede gaatje en een piercing aan de bovenkant van m'n oor. Dat vond m'n moeder geen probleem, al moet ik wel wachten voor ik 18 ben als ik er meer zou willen. Dan vind ze dat ik er pas goed over na kan denken, ofzo. Maar ik denk dat ik het hierbij hou (: Ik wilde eerst nog een navelpiercing maar die heeft iedereen al dus dat hoeft voor mij dan niet meer.


    we are radio hysteria

    Ik heb er een op mijn 16e laten zetten....en niemand in mijn directe omgeving vind het asociaal

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 15:26 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ik heb een smiley zelfgezet :P maar dat ziet me ma niet ghehe en over 2 maandjes ben ik jarig en laat ik me snakebites zetten en me zus gaat dan mee als het goed is x D en dan zie ik wel hoe me ma reageert ze weet dat ik nu al 3 jaar heel graag snakebites wil en ze me niet tegen kan houden.


    ,, Rowená is back again after a long time <3'