• ik heb mijn beste vriendin dus een geheim verteld, ik heb haar verteld op wie ik dus verliefd ben. Ze had beloofd niets door te vertellen maar gisteren zei ze in een keer tegen haar stiefmoeder 'Nicol is verliefd.' en toen ging ze de hele tijd vragen of ze het mocht vertellen, terwijl ze wist dat ik dat niet wil. En ze wou het ook aan haar 'crush' vertellen, die bij míj in de klas zit. Echt ik word er niet goed van, Het is toch mijn leven als ik het wil vertellen doe ik het zelf wel. Ze denkt dat ik precies ben zoals zij, zij verteld echt álles aan haar ouders, vrienden etc. Maar ik heb soms ook dingen die ik écht voor mezelf wil houden, om zulke situaties te voorkomen. Dit is me al zo vaak gebeurd en ik word er niet goed van. Ik heb nu echt zin om te huilen, fak. Ik heb het gevoel dat ik zelfs háár niet kan vertrouwen, want ze is altijd openhartig tegen iedereen en ik heb het gevoel dat binnekort de hele wereld het weet.


    We can only learn to love by loving.

    Dat heb ik overlaatst ook meeegemaakt. Nu weet de helft van mijn jaar het al volgens mij.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat is echt klote :\ dat heb ik ook wel eens gehad dat voelt dik genaait. Maar helaas snapt niet iedereen je..


    when words fail, music speaks.

    Overboard schreef:
    Dat is echt klote :\ dat heb ik ook wel eens gehad dat voelt dik genaait. Maar helaas snapt niet iedereen je..


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Overboard schreef:
    Dat is echt klote :\ dat heb ik ook wel eens gehad dat voelt dik genaait. Maar helaas snapt niet iedereen je..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is echt stom. praat er met haar over dat je dat niet wil dat moet ze toch kunnen begrijpen??


    Crazy girl...

    Overboard schreef:
    Dat is echt klote :\ dat heb ik ook wel eens gehad dat voelt dik genaait. Maar helaas snapt niet iedereen je..


    your eyes are like stars in the night.

    misschien moet je haar vragen of ze dat niet meer wilt doen,
    en anders moet je het niet vertellen ;3
    maar dat is eigenlijk ook stom ;3
    wat vervelend, sorry ik kan je eigneijk geen advies geven ofzo =3

    Woot, dat heb ik ook bij mijn vriendinnen. Maar ik ben zelf ook zo. Ik kan niet goed kleine geheimen bewaren. Iig.. nja.. xD niet in mijn vriendengroep.. xD


    SLOAN.

    Whipple schreef:
    misschien moet je haar vragen of ze dat niet meer wilt doen,
    en anders moet je het niet vertellen ;3
    maar dat is eigenlijk ook stom ;3
    wat vervelend, sorry ik kan je eigneijk geen advies geven ofzo =3


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat is nou precies de reden waarom ik geen grote geheimen aan vrienden vertel. ;'D


    Smiling but close to tears.

    Als je nog een geheim aan haar zou vertellen ofzo DOE DIT DUS NIET. Praat eens eerst erover met haar en je zult zien wat er uitkomt. Maar als het echt niet lukt moet je dan gewoon die geheimen voor jezelf houden. Dat is toch gemakelijker? (flower)

    Scrubs schreef:
    Dat is nou precies de reden waarom ik geen grote geheimen aan vrienden vertel. ;'D

    Same here.

    Ik heb hetzelfde gehad. Ik heb iets van een jongen aan mijn moeder doorverteld en toen zei mijn moeder het tegen die jongen, terwijl ik van tevoren had gezegd: vertel het niet door!
    Ik was zo verdomde kwaad. Ze luistert gewoon niet naar me en verwacht wel dat ik naar haar luister. Ja, daar krijg je me kwaad mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Overboard schreef:
    Dat is echt klote :\ dat heb ik ook wel eens gehad dat voelt dik genaait. Maar helaas snapt niet iedereen je..


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Mm geen idee wat ik moet zeggen het is wel kut enzo maar misschien moet je het laten en er niet teveel over nadenken


    We only can learn to love, by loving.

    Echt hoor, ik begrijp je ):


    it's so empty living behind these castle walls