• Wat vinden jullie van Miley Cyrus?


    You do it famous, but where are your fans?

    Cloudburst schreef:
    Hm... Ik vind haar een beetje een wannabe popster. Ze kan zingen ja, maar ze doet teveel moeite om bekend te worden. En trouwens, ze is een kinderidool (Hannah Montana) en toch doet ze alsof ze de nieuwe Madonna is.
    Ik vind haar ook niet erg goed, maar ja, dit is mijn mening.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ben al jaren fan van haar & vind haar super, ookal heb ik soms wel mijn twijfels over haar, maar ze is ook maar een meisje van 17 die net als ons is juist bekender, en sommige vergeten dat wel eens..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Sommige liedjes van haar vind ik best leuk, maar bij ''can't be tamed'' vind ik het echt een slet.:X


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haar liedjes zijn wel leuk, maar ik moet haar gedrag niet zo (:


    Let's do this poo

    ze heeft moooi haar (A)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Sluit ik mij helemaal bij aan. Kinderen kijken naar haar op (door Hannah Montana) en dan staat ze halfnaakt op het podium met haar gat te zwieren. Welk publiek probeert ze te bereiken? --'


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Ze zingt heel goed! En ik vind ze wel leuk ofzo maar ik ken ze niet dus ik weet niet of ze aardig is.


    Stay calm and be a directioner.

    Geweldig.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Sommige liedjes vind ik erg leuk, maar ze is zelf een overduidelijke wanna-be


    I'm not your princess

    Ik ben geen fan, maar ik haat d'r ook niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik vind miley wel leuk, cant be tamed is wel een raaare clip , het past niet bij het liedje.
    ze heeft prachtig haar :D

    geweldig!!!!!!!:P


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    eigenlijk is ze zo mijn hero.
    zij trekt zich niets aan van wat anderen van haar zeggen. blijft zichzelf, kan supergoed muziek maken, ze loopt niet met n ego rond van hier tot in tokyo ik vind haar gewoon geweldig! [:


    There's nothing like us.

    Ossum girl ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cloudburst schreef:
    Hm... Ik vind haar een beetje een wannabe popster. Ze kan zingen ja, maar ze doet teveel moeite om bekend te worden. En trouwens, ze is een kinderidool (Hannah Montana) en toch doet ze alsof ze de nieuwe Madonna is.
    Ik vind haar ook niet erg goed, maar ja, dit is mijn mening.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead