• Wat vinden jullie van Miley Cyrus?


    You do it famous, but where are your fans?

    jah ze kan best zingen maar niet mijn smaak maar volgens mij kan ze ook niet goed met de media omgaan.. serius je gaat toch niet halfnaakt overstraat of in videoclips.. zo;n next britney type lijkt het wel die kon er ook neit goed tegen en zie wat dat nu is..


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Ik vind d´r persoonlijk 3x niks.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik heb een hekel aan der.
    Maar ik geef toe dat ze goed kan zingen
    en haar nieuwe video clip is best leuk.
    maar de manier waarop ze zich aankleed
    vind ik echt sletterig. :X


    Love is the movement <3

    Semetal schreef:
    Suuuuuuucks.


    All was well.

    Ik vind haar wel goed, ik vind het straf dat ze nog steeds blijft voortdoen met wat ze bezig is nu ze zoveel haters heeft omdat ze paaldanst op het podium. Maar hallo, als zij zich daar goed bij voelt doet zij toch wat ze wil. Het is haar leven en ik vind dat ze er uit moet halen wat er voor haar inzit.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik heb niks tegen haar, sommige liedjes zijn leuk maar andere ook weer niet....ik kan niet egt over haar oordelen wat ik ken der niet persoonlijk

    Ik vind haar wel nog goed zingen, maar ze is zo veranderd nu ze een grotere ster is en dat is negatief bedoeld (:


    Keep on smiling

    Is een eng verwaand kind ^^


    .

    ik vind dat ze hele leuke liedjes heeft en ze kan eigenlijk ook best wel goed acteren!!!
    ik hoop snel dat 'The Last Song' op dvd komt!!!!(yeah)

    Ze is een beetje een 'slet' geworden. Sorry dat ik het zo moet zeggen.

    hmm af en toe heeft ze echt van die vage acties en zo, maar ik heb er eigenlijk niet zo veel tegen haar en ze heeft leuke muziek.
    en een paardengebit ;s
    xd


    overrated

    ik haat dr,, OMG HAAAT AAN HAAR!!!
    se heeft een mooie stem maar is sooo een sletxd

    Ik vind dat ze heel goede muziek maakt voor haar leeftyd en dat ze zich niks moet aantrekken van de kritiek in de media. Over hoe ze zich gekleed en haar clip 'Can't be tamed', ze is gewoon Miley, die van imago verandert.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Haar nieuwe liedjes zijn -voor mij- rijp voor de prullenbak. En ik bedoel het niet lullig, ofzo.


    All this dampness is damp.

    Ik vind haar niet echt tof eigenlijk. Door Hannah Montana is ze een soort van voorbeeld geworden voor kinderen, jonge kinderen vaak, en nu staat ze vaak halfnaakt op een podium. Ik weet het, we leven in de 21ste eeuw, en moeten niet te preuts zijn, maar ik vind dat ze er soms echt over gaat. Ze probeert op alle mogelijke manieren van haar 'sweet girl' imago af te geraken. Volgens mij wel op de verkeerde manier.


    Smile, it makes people wonder what you are thinking.