• De stelling van vandaag luidt:
    Ik ben trots op mijn land.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Nou ik ben echt niet zo als een Amerikaan over Amerika. Maar ik leef hier wel goed. Alhoewel ik later hier niet meer zou willen blijven wonen XD


    "Let them eat cake!"

    Hoe kan je nou trots zijn op een land waar verkrachters en moordenaars hooguit 15 jaar lekker luxe in een gevangenis zitten en meestal nog eerder vrijgelaten worden ook?
    Een land vol schijtluizen, meelopers en ingewikkelde regeltjes die ervoor zorgen dat de rijken rijker worden en de armen armer?
    Waar de politie de meest corrupte groep is?
    Sorry, ik kan niet trots zijn op Nederland.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 20:08 ]


    Your make-up is terrible

    Geert wilders en zijn idiote volgelingen dr uit, hier en daar een kleine aanpassing en Nederland is perfect ;)

    maar niets of niemand is perfect, dus ik ben wel trots op nederland, zo'n klein landje, van zo'n groot belang ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Nee, absoluut niet. Schijnheilig zijn we, en dat haat ik.


    Life is hard and then we die

    Wie is Geert Wilders waar velen het hier over hebben?
    Ja ik ben dus duidelijk een (domme) belg.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ravel schreef:
    Ongeveer wel. Op sommige gebieden niet, maar ik vind het wel altijd cool dat bijna elke buitenlander Nederland kent, terwijl we maar een heel klein landje zijn.

    Buwaa, Ik weet het niet... Het intersseerd me niet zo heel veel :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    bwa nee hier heb ik geen mening over , ben wel trots op het feit dat ik in gent woon :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dit is geen stelling. :Y)

    Cloudburst schreef:
    Wie is Geert Wilders waar velen het hier over hebben?
    Ja ik ben dus duidelijk een (domme) belg.

    Geert Wilders is een van de kandidaten voor het Nl'se parlement etc. En hij krijgt steeds meer aanhangers maar Wilders heeft hele rare ideeën -vind ik-. En hij blaimt de moslims overal van. Hij heeft een aantal jaren geleden ook een korte film 'Fitna' gemaakt om te laten zien hoe slecht moslims zijn, maar hij laat dan ook enkel hun slechte kant zien. Nooit de goede.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Assassin schreef:
    Hoe kan je nou trots zijn op een land waar verkrachters en moordenaars hooguit 15 jaar lekker luxe in een gevangenis zitten en meestal nog eerder vrijgelaten worden ook?
    Een land vol schijtluizen, meelopers en ingewikkelde regeltjes die ervoor zorgen dat de rijken rijker worden en de armen armer?
    Waar de politie de meest corrupte groep is?
    Sorry, ik kan niet trots zijn op Nederland.

    Nikki, er zitten overal van dat soort mensen. Dat kun je gewoon niet aanpassen, want overal in de wereld zitten er van dat soort mensen die anderen het leven zuur maken om er zelf van te profiteren.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @Reaper

    Schop Geert Wilders het land uit, of zet hem achter het tralies en dan ben ik wel trots op Nederland. (:


    Reaper heeft gelijk(hoera)


    There`s nothing to say..

    en SasjaDG ook(dance)


    There`s nothing to say..

    Nee. Als het kan ben ik hier weg.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben trots op mijn vaderland Wit-Rusland :Y)
    Op België niet, we zijn vooral bekend dankzij onze wapens. En de chocola (en toevallig lust ik geen chocola
    --'.)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 20:46 ]


    Jaybee dude (: