• De stelling van vandaag luidt:
    Als iemand verdacht is van terrorisme, en het kan veel mensen redden, is het toegestaan die persoon naar een ander land te brengen om daar te martelen (ook als het niet zeker is of hij echt iets terroristisch heeft gedaan/van plan is).

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oneens. Het is laf en oneerlijk als je iemand bedenkt van zoiets. Stop hem in een gesloten instelling ofzo als de aanwijzingen sterk op hem wijzen. Maar zomaar martelen..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mensen martelen mag niet vind ik, dat is gewoon not done.


    *insert philosophical cringe expression here*

    nm. Ik snap het al.
    EENS.

    SEM AKA PARVIAINEN.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 0:09 ]


    Urgghh blurghhh rrrrrr meat... We'll swallow your soul, uuugh.

    ook al zijn ze terroristen iemand martelen vind ik echt veel te ver gaan dus
    oneens met de stelling


    i have a busy life

    Oneens. Mensen blijven mensen. En mensen straffen omdat iemand misschien wel schuldig is, ziek.


    I am an idiot, I move.

    Nee want met martelen gaan mensen dingen zeggen die niet kloppen alleen om het martelen te laten stoppen. Het wordt er misschien alleen maar gevaarlijker op of er worden nog meer onschuldige mensen opgepakt en dan krijg je een heksenjacht.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Oneens, martelen blijft ziek.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oneens, als het niet zeker is en diegene blijkt later onschuldig te zijn, dan zit je echt met een probleem. Ik vind pas dat dat mag als het wel heel zeker is. En ookal kan je andere mensen ermee redden, het blijft toch niet eerlijk om iemand ten onrechte te straffen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens ,straffen kan ook op een andere manier.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Oneens, martelen kan gewoon niet, en al helemaal niet als het niet eens zeker is of die persoon überhaupt wel iets misdaan heeft.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oneens.
    Martelen kan gewoon niet. Klaar.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oneens, mensen martelen is zielig. Eerst moet je zowieso bewijzen hebben..

    Oneens,mensen martel je niet,hoe dan ook.
    Er zijn andere manieren om er achter te komen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens, wat een onzin. Als je dan wil martelen, ga het doen als je er zeker van bent.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oneens, martelen is sneu.


    Today will be Girl's Day party with you~