• Me moeder was achter mij bezig met de was opvouwen. Ik zat zo heel rustig achter de pc, beetje met me oordopjes van de box aan het spelen [/ja verveling.] Ineens zie ik iets op me schoot vallen dat van boven af kwam. En het leek precies op twee vieze enge spinnen aan elkaar. Dus ik helemaal gek en hysterich worden. Ik vloog van me stoel af. En ja hoor, staat me moeder een beetje te huilen van het lachen achter mij. Toen kwam ik erachter dat het gewoon stof ofzo was, toen het stil lag op de grond. Mijn moeder vond het leuk, om het even op mijn schoot te gooien. Omdat ze weet dat ik doodsbang ben voor spinnen. Ik moest gewoon huilen van bangheid! -.- Terwijl me moeder zowat plat ging van het lachen.

    Gemeen he! =O
    wahha.
    Nu kan ik er eigenlijk wel om lachen.
    Maar omg, wat schrok ik me kapot!

    Nog meer mensen hier, met ouders die af en toe flink gemeen kunnen zijn?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 12:15 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Mijn moeder had een nepspin gekocht omdat ik en mijn broer doodsbang zijn voor spinnen, en de grote spin zit vast aan een ontzichbaar touwtje waar je in kunt pompen waardoor de spin beweegt terewijl mijn moeder meters van me weg zat. Dus ik zie opeens iets groot zwart op mijn voet, dus ik kijk en gil maar blijf ook gewoon dom zitten van de schrik xD en mijn broer rent gillend de woonkamer uit xD maarja het was wel grappig


    You can run but not hide

    Ravel schreef:
    Hahahaha sorry haha :')

    Ik niet.


    Tanya is de beste.

    mijn moeder is er gewoon nooit. O,o


    Alis volat propriis

    Joselyne schreef:
    Niet mijn ouders, maar mijn broertje. Die heeft er echt een handje van om me te laten schrikken.


    Jaybee dude (:

    Mijn moeder heeft m'n hoofd in een keer in een kom vla geduwd (cat) En een negerzoen in m'n face, maar dat deed ik terug =D

    Maar jij bent bang voor spinnen, dus dat is wel wat minder.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Haha, coole moeder x'd
    Sorry :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja, zo sprong ik gisteren uit een halfstilstaande auto, omdat mijn vader een spin van zijn stuur plukte. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ravel schreef:
    Hahahaha sorry haha :')

    Ik niet.


    Home is now behind you. The world is ahead!